Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sztuka czy marketing? : kilka refleksji na temat projektowania okładek

Autorzy:
Nowakowski, Artur (1972- )
Tytuł pełny:
Sztuka czy marketing? : kilka refleksji na temat projektowania okładek / Artur Nowakowski
Szukaj w:
Bibliotekarz. - 2015, nr 12, s. 17-19
Temat:
Książka - estetyka - Polska - 21 w.
Grafika użytkowa
Grafika polska
Okładki książkowe
Polska
Historia
Kultura i sztuka
Media i komunikacja społeczna
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01210caa#a2200265#i#4500
001 3222700724373
003 OLSZT 005
005 20240220200109.3
008 151103s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Nowakowski, Artur %d (1972- ).
245 1 0 %a Sztuka czy marketing? : %b kilka refleksji na temat projektowania okładek / %c Artur Nowakowski.
380 %a Artykuły
648 9 %a 2001-
650 9 %a Książka %x estetyka %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Grafika użytkowa
650 9 %a Grafika polska
650 9 %a Okładki książkowe
651 9 %a Polska
658 %a Historia
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Media i komunikacja społeczna
773 0 # %i // %t Bibliotekarz. - %w (OLSZT 005)3222400293110 %g 2015, nr 12, s. 17-19 %x O208-4333
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700724373 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz