Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ukryty program szkolnej rzeczywistości

Autorzy:
Nowotniak, Justyna
Tytuł pełny:
Ukryty program szkolnej rzeczywistości / Justyna Nowotniak
Rok wydania:
2002
Wydawca:
Szczecin : Agencja Wydawnicza "Kwadra"
ISBN:
8391467163
Opis fizyczny:
93, [3] s., [4] s. tabl. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Pracę wykonano w ramach projektu badawczego NR 5 H01F 069 20 finansowanego przez Komitet Badań Naukowych w roku 2001
Temat:
Ukryty program
Szkolnictwo średnie
Polska
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Agencja Wydawnicza KWADRA. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02320cam#a2200361#i#4500
001 3222700725908
003 OLSZT 005
005 20240125114137.8
008 160212s2002####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8391467163
035 %a xx001708927
035 %a (NUKAT)vtls001708927
040 %a LUBL U/ABŁ %c LUBL U/ABŁ %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Nowotniak, Justyna.
245 1 0 %a Ukryty program szkolnej rzeczywistości / %c Justyna Nowotniak.
260 # %a Szczecin : %b Agencja Wydawnicza "Kwadra", %c 2002.
300 %a 93, [3] s., [4] s. tabl. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
520 8 %a Książka przedstawia badania na temat przejawów ukrytego programu szkoły w percepcji i działaniu uczniów liceum ogólnokształcącego. Zawiera wnikliwą analizę składników procesu edukacyjnego. Problemy szczegółowe sformułowanow następujący sposób:<li>Jakie oznaki ukrytego programu szkoły zawiera uczniowska koncepcja wiedzy i jakie działania licealistów wywołuje?</li><li>Jak młodzież licealna postrzega sposoby i kryteria oceniania jako elementu ukrtytego programu i jak uzewnętrznia to w działaniu?</li><li>Jaka jest uczniowska percepcja zagospodarowania przestrzeni szkoły jako elementu jej ukrytego programu i do jakich działań młodzieży prowadzi?
536 %a Pracę wykonano w ramach projektu badawczego NR 5 H01F 069 20 finansowanego przez Komitet Badań Naukowych w roku 2001
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1989-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Ukryty program
650 9 %a Szkolnictwo średnie
651 9 %a Polska
651 9 %a Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Agencja Wydawnicza KWADRA. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700725908 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-914671-6-3

Książka przedstawia badania na temat przejawów ukrytego programu szkoły w percepcji i działaniu uczniów liceum ogólnokształcącego. Zawiera wnikliwą analizę składników procesu edukacyjnego. Problemy szczegółowe sformułowanow następujący sposób:

  • Jakie oznaki ukrytego programu szkoły zawiera uczniowska koncepcja wiedzy i jakie działania licealistów wywołuje?
  • Jak młodzież licealna postrzega sposoby i kryteria oceniania jako elementu ukrtytego programu i jak uzewnętrznia to w działaniu?
  • Jaka jest uczniowska percepcja zagospodarowania przestrzeni szkoły jako elementu jej ukrytego programu i do jakich działań młodzieży prowadzi?

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 177482
    Sygnatura:
    W 177482 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz