Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O sposobach rozumienia "dobrej" edukacji przedszkolnej z perspektywy rodziców i nauczycieli : przykład konstruowania obrazu dzieciństwa

Autorzy:
Grochowalska, Magdalena
Tytuł pełny:
O sposobach rozumienia "dobrej" edukacji przedszkolnej z perspektywy rodziców i nauczycieli : przykład konstruowania obrazu dzieciństwa / Magdalena Grochowalska
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Przestrzenie dziecka i dzieciństwa, s. 85-97
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Rodzice - a przedszkola - Polska - 21 w.
Nauczyciele przedszkoli - Polska - 21 w.
Wychowanie przedszkolne - socjologia - Polska - 21 w.
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01513caa#a2200277#i#4500
001 3222700725934
003 OLSZT 005
005 20240125114137.7
008 160212s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b51015250
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Grochowalska, Magdalena.
245 1 0 %a O sposobach rozumienia "dobrej" edukacji przedszkolnej z perspektywy rodziców i nauczycieli : %b przykład konstruowania obrazu dzieciństwa / %c Magdalena Grochowalska.
260 # %c 2015.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent.
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia.
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Wiedza pedagogiczna rodziców i nauczycieli<br>- Rekonstrukcja znaczeń nadawanych edukacji przedszkolnej<br>- Konstruowanie dzieciństwa - ukryte sprzeczności, przemilczane założenia.
650 9 %a Rodzice %x a przedszkola %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Nauczyciele przedszkoli %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x socjologia %z Polska %y 21 w.
773 0 # %i // W: %t Przestrzenie dziecka i dzieciństwa, %g s. 85-97 %w xx003545386 %w (NUKAT)vtls003545386 %z ISBN 9788377846940
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700725934 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Wiedza pedagogiczna rodziców i nauczycieli
- Rekonstrukcja znaczeń nadawanych edukacji przedszkolnej
- Konstruowanie dzieciństwa - ukryte sprzeczności, przemilczane założenia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz