Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie psychologicznej wiedzy o rozwoju dzieci i młodzieży w diagnozowaniu i rozwiązywaniu trudnych sytuacji wychowawczych przez nauczycieli

Autorzy:
Hankała, Andrzej (1952- )
Tytuł pełny:
Znaczenie psychologicznej wiedzy o rozwoju dzieci i młodzieży w diagnozowaniu i rozwiązywaniu trudnych sytuacji wychowawczych przez nauczycieli / Andrzej Hankała
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Kształcenie pedagogów w szkole wyższej, s. 53-63
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Psychologia rozwojowa
Diagnoza pedagogiczna
Spostrzeganie społeczne
Psychologia nauczania
Nauczyciele
Przydatność zawodowa
Uczniowie
Wychowanie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02040caa#a2200385#i#4500
001 3222700726534
003 OLSZT 005
005 20240125114138.3
008 160218s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b39131129
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
080 # %a 37(045/046)
080 # %a 159.9(045/046)
100 1 %a Hankała, Andrzej %d (1952- ).
245 1 0 %a Znaczenie psychologicznej wiedzy o rozwoju dzieci i młodzieży w diagnozowaniu i rozwiązywaniu trudnych sytuacji wychowawczych przez nauczycieli / %c Andrzej Hankała.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Reprezentacja ucznia w umyśle nauczyciela. Konsekwencje nietrafnej diagnozy. Wiedza o osobowości ucznia jako warunek trafnej diagnozy. Krytyczne znaczenie wiedzy o prawidłowościach rozwojowych w formułowaniu trafnej diagnozy. Klasa szkolna jako kontekst społeczny działań nauczyciela wychowawcy.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Psychologia rozwojowa
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Spostrzeganie społeczne
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Wychowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Kształcenie pedagogów w szkole wyższej, %w xx003473935 %w (NUKAT)vtls003473935 %g s. 53-63 %z ISBN 9788375492200
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700726534 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Reprezentacja ucznia w umyśle nauczyciela. Konsekwencje nietrafnej diagnozy. Wiedza o osobowości ucznia jako warunek trafnej diagnozy. Krytyczne znaczenie wiedzy o prawidłowościach rozwojowych w formułowaniu trafnej diagnozy. Klasa szkolna jako kontekst społeczny działań nauczyciela wychowawcy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz