Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwój dialogiczny w okresie niemowlęcym : badanie porównawcze interakcji rodziców z niemowlęciem słyszącym oraz rodziców z niemowlęciem z uszkodzonym słuchem w oparciu o elementy dialogowe istotne dla procesu nabywania mowy

Autorzy:
Bagan-Wajda, Katarzyna
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Katedra UNESCO
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Centrum Badań Społecznych
Tytuł pełny:
Rozwój dialogiczny w okresie niemowlęcym : badanie porównawcze interakcji rodziców z niemowlęciem słyszącym oraz rodziców z niemowlęciem z uszkodzonym słuchem w oparciu o elementy dialogowe istotne dla procesu nabywania mowy / Katarzyna Bagan-Wajda ; [recenzent Józef Górniewicz]
Rok wydania:
2015
Wydawca:
Olsztyn : Centrum Badań Społecznych UWM : Katedra Teorii Wychowania UWM : Katedra Unesco UWM
ISBN:
9788363911157
Opis fizyczny:
149 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 115-127. Indeks
Temat:
Komunikacja niewerbalna
Niemowlę
Rozwój psychofizyczny dziecka
Dziecko niedosłyszące
Biologia
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Górniewicz, Józef Henryk (1956- ). Recenzent
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Katedra Teorii Wychowania. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02146cam#a2200373#i#4500
001 3222700727209
003 OLSZT 005
005 20240125114138.8
008 160223s2015####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788363911157
035 %a xx003618931
035 %a (NUKAT)vtls003618931
040 %a OLSZT 003/JG %c OLSZT 003/JGs %d OLSZT 003/DK %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Bagan-Wajda, Katarzyna.
245 1 0 %a Rozwój dialogiczny w okresie niemowlęcym : %b badanie porównawcze interakcji rodziców z niemowlęciem słyszącym oraz rodziców z niemowlęciem z uszkodzonym słuchem w oparciu o elementy dialogowe istotne dla procesu nabywania mowy / %c Katarzyna Bagan-Wajda ; [recenzent Józef Górniewicz].
260 # %a Olsztyn : %b Centrum Badań Społecznych UWM : %b Katedra Teorii Wychowania UWM : %b Katedra Unesco UWM, %c 2015.
300 %a 149 s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 115-127. Indeks.
520 8 %a Zawiera m.in. opis badań, którymi objęto słyszące niemowlęta (0-18 miesiąc życia dziecka) i ich rodziców oraz niedosłyszące niemowlęta (wiek słuchowy 0-18 miesiąc słyszenia dziecka) i ich rodziców.
650 9 %a Komunikacja niewerbalna
650 9 %a Niemowlę
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Dziecko niedosłyszące
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
700 1 # %a Górniewicz, Józef Henryk %d (1956- ). %e Recenzent
710 2 # %a Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). %b Katedra UNESCO.
710 2 # %a Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). %b Centrum Badań Społecznych.
710 2 # %a Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). %b Katedra Teorii Wychowania. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700727209 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-63911-15-7

Zawiera m.in. opis badań, którymi objęto słyszące niemowlęta (0-18 miesiąc życia dziecka) i ich rodziców oraz niedosłyszące niemowlęta (wiek słuchowy 0-18 miesiąc słyszenia dziecka) i ich rodziców.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 177558
Sygnatura:
W 177558 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz