Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie proaktywności i odpowiedzialności wychowawczej w pracy resocjalizacyjnej z nieletnimi

Autorzy:
Popek, Paweł
Tytuł pełny:
Znaczenie proaktywności i odpowiedzialności wychowawczej w pracy resocjalizacyjnej z nieletnimi / Paweł Popek
Szukaj w:
Współczesne problemy resocjalizacji, s. 267-281
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Wychowankowie domów poprawczych i wychowawczych - resocjalizacja
Pedagodzy resocjalizacyjni - praca
Podmiotowość
Odpowiedzialność moralna
Proaktywność
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01494caa#a2200241#i#4500
001 3222700728122
003 OLSZT 005
005 20240125114139.5
008 160302s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Popek, Paweł.
245 1 0 %a Znaczenie proaktywności i odpowiedzialności wychowawczej w pracy resocjalizacyjnej z nieletnimi / %c Paweł Popek.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Znaczenie paradygmatów w funkcjonowaniu społecznym, zmiana paradygmatów osób nieprzystosowanych społecznie, zasady oddziaływań resocjalizacyjnych, resocjalizacja jako zmiana, proaktywność i odpowiedzialność, podmiotowość relacji wychowawczej, wychowawcza odpowiedzialność - budowanie relacji z wychowankiem, instruowanie wychowanka, modelowanie wychowanka.
650 9 %a Wychowankowie domów poprawczych i wychowawczych %x resocjalizacja
650 9 %a Pedagodzy resocjalizacyjni %x praca
650 9 %a Podmiotowość
650 9 %a Odpowiedzialność moralna
653 1 0 %a Proaktywność
773 0 # %i // W: %t Współczesne problemy resocjalizacji, %g s. 267-281 %w xx003548003 %w (NUKAT)vtls003548003 %z ISBN 9788363955304
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700728122 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Znaczenie paradygmatów w funkcjonowaniu społecznym, zmiana paradygmatów osób nieprzystosowanych społecznie, zasady oddziaływań resocjalizacyjnych, resocjalizacja jako zmiana, proaktywność i odpowiedzialność, podmiotowość relacji wychowawczej, wychowawcza odpowiedzialność - budowanie relacji z wychowankiem, instruowanie wychowanka, modelowanie wychowanka.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz