Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Porozumienie bez przemocy" jako metoda przezwyciężania sytuacji kryzysowych i zapobiegania konfliktom

Autorzy:
Mudyń, Krzysztof (1950- )
Tytuł pełny:
"Porozumienie bez przemocy" jako metoda przezwyciężania sytuacji kryzysowych i zapobiegania konfliktom / Krzysztof Mudyń
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Kryzysy i ich przezwyciężanie, s. 215-231
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Empatia
Konflikt - zapobieganie
Konflikt - zwalczanie
Komunikacja społeczna
Relacje międzyludzkie
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01723caa#a2200289#i#4500
001 3222700728339
003 OLSZT 005
005 20240125114139.2
008 160307s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (OCoLC)909155840
035 %a b36906116
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Mudyń, Krzysztof %d (1950- ).
245 1 0 %a "Porozumienie bez przemocy" jako metoda przezwyciężania sytuacji kryzysowych i zapobiegania konfliktom / %c Krzysztof Mudyń.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Autor i geneza jego koncepcji - Marschall B. Rosenberg </li><li>Dwa rodzaje komunikatów: "język szakala" vs "język żyrafy"</li><li>Komunikaty blokujące empatię, czyli "język szakala"</li><li>Komunikaty wyzwalające empatię, czyli "język żyrafy" - obserwowanie bez oceniania i uogólniania, rozpoznawanie i wyrażanie uczuć, wiązanie aktualnie przeżywanych uczuć z potrzebami, formułowanie konkretnych próśb</li><li>Dwie wersje typowego schematu komunikacyjnego
650 9 %a Empatia
650 9 %a Konflikt %x zapobieganie
650 9 %a Konflikt %x zwalczanie
650 9 %a Komunikacja społeczna
650 9 %a Relacje międzyludzkie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Kryzysy i ich przezwyciężanie, %g s. 215-231 %w xx003203427 %w (NUKAT)vtls003203427 %z ISBN 9788377809440
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700728339 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Autor i geneza jego koncepcji - Marschall B. Rosenberg
  • Dwa rodzaje komunikatów: "język szakala" vs "język żyrafy"
  • Komunikaty blokujące empatię, czyli "język szakala"
  • Komunikaty wyzwalające empatię, czyli "język żyrafy" - obserwowanie bez oceniania i uogólniania, rozpoznawanie i wyrażanie uczuć, wiązanie aktualnie przeżywanych uczuć z potrzebami, formułowanie konkretnych próśb
  • Dwie wersje typowego schematu komunikacyjnego

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz