Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Obraz JA, twórczość i podmiotowość - zaniechane obszary edukacji dzieci

Autorzy:
Uszyńska-Jarmoc, Janina
Tytuł pełny:
Obraz JA, twórczość i podmiotowość - zaniechane obszary edukacji dzieci / Janina Uszyńska-Jarmoc
Rok wydania:
2005
Szukaj w:
Dylematy reformowanej szkoły w XXI wieku, s. 16-26
Temat:
Podmiotowość
Pedagogika zabawy
Nauczanie początkowe - metody
Myślenie twórcze
Nauczanie
Samopoznanie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01614naa#a2200277#i#4500
001 3222700744807
003 OLSZT 005
005 20240125114139.6
008 160310s2005####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
100 1 %a Uszyńska-Jarmoc, Janina.
245 1 0 %a Obraz JA, twórczość i podmiotowość - zaniechane obszary edukacji dzieci / %c Janina Uszyńska-Jarmoc.
260 # %c 2005.
380 %a Artykuły
520 8 %a <li>Potrzeba edukacji wspierającej budowanie obrazu JA i tożsamości dziecka</li><li>Zabawa twórcza a proces nabywania wiedzy o sobie</li><li>Rola nauczyciela w twórczych zabawach dzieci zainspirowanych literaturą piękną</li><li>Rola rówieśników w zabawach recepcyjnych</li><li>Zabawa twórcza a proces budowania obrazu własnej osoby</li><li>Twórcza zabawa recepcyjna a "dzielenie się" i ekspresja własnego JA</li><li>Twórcza zabawa recepcyjna a teoria uczenia się Piageta i Wygotskiego
650 9 %a Podmiotowość
650 9 %a Pedagogika zabawy
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Samopoznanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Dylematy reformowanej szkoły w XXI wieku, %g s. 16-26 %w zz2005849627 %w (NUKAT)vtls000503068 %z ISBN 8392193008
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700744807 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Potrzeba edukacji wspierającej budowanie obrazu JA i tożsamości dziecka
  • Zabawa twórcza a proces nabywania wiedzy o sobie
  • Rola nauczyciela w twórczych zabawach dzieci zainspirowanych literaturą piękną
  • Rola rówieśników w zabawach recepcyjnych
  • Zabawa twórcza a proces budowania obrazu własnej osoby
  • Twórcza zabawa recepcyjna a "dzielenie się" i ekspresja własnego JA
  • Twórcza zabawa recepcyjna a teoria uczenia się Piageta i Wygotskiego

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz