Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zmiany edukacji nauczycieli : wiedza - biegłość - refleksyjność

Autorzy:
Gołębniak, Bogusława Dorota
Tytuł pełny:
Zmiany edukacji nauczycieli : wiedza - biegłość - refleksyjność / Bogusława Dorota Gołębniak
Rok wydania:
1998
Wydawca:
Toruń ; Poznań : Edytor
ISBN:
8387284068
Opis fizyczny:
181 s. ; 20 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. [169]-181
Książka dostępna również w formie elektronicznej
Książka sfinansowana przez Wydział Studiów Edukacyjnych UAM w Poznaniu
Temat:
Pedagogika - szkolnictwo wyższe - Polska - od 1989 r.
Nauczyciele
Przydatność zawodowa
Szkolenie zawodowe
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Wydawnictwo Edytor (Toruń). Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01919cam#a2200349#i#4500
001 3222700747634
003 OLSZT 005
005 20240125114140.9
008 160323s1998####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8387284068
035 %a zz2003830742
035 %a (NUKAT)vtls000182238
040 %a TOR U/PDAG %c TOR U/PDJR %d TOR U/AP %d WR O/KPK WA U/76AU %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Gołębniak, Bogusława Dorota.
245 1 0 %a Zmiany edukacji nauczycieli : %b wiedza - biegłość - refleksyjność / %c Bogusława Dorota Gołębniak.
260 # %a Toruń ; %a Poznań : %b Edytor, %c 1998.
300 %a 181 s. ; %c 20 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. [169]-181.
520 8 %a Stan edukacji nauczycieli w Polsce po przełomie 1989 r. ; Kolegia Nauczycielskie ; Paradygmaty edukacji nauczycieli ; Anglosaski kontekst paradygmatów praktycznych ; Postpopperyzm jako epistemologiczne uzasadnienie badań edukacyjnych : Modele profesjonalizmu i ich implikacje w edukacji nauczycieli ; Kompetencje czy refleksyjność.
530 %a Książka dostępna również w formie elektronicznej.
536 %a Książka sfinansowana przez Wydział Studiów Edukacyjnych UAM w Poznaniu
650 9 %a Pedagogika %x szkolnictwo wyższe %z Polska %y od 1989 r.
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Szkolenie zawodowe
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwo Edytor (Toruń). %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700747634 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-87284-06-8

Stan edukacji nauczycieli w Polsce po przełomie 1989 r. ; Kolegia Nauczycielskie ; Paradygmaty edukacji nauczycieli ; Anglosaski kontekst paradygmatów praktycznych ; Postpopperyzm jako epistemologiczne uzasadnienie badań edukacyjnych : Modele profesjonalizmu i ich implikacje w edukacji nauczycieli ; Kompetencje czy refleksyjność.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 177784
Sygnatura:
W 177784 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz