Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Podręcznik szybkiego czytania

Authors:
Buzan, Tony (1942- )
Full title:
Podręcznik szybkiego czytania / Tony Buzan ; przekł. Grażyna Walota-Czekaj
Publication Year:
1999
Publisher:
Łódź : Ravi
ISBN:
8372290059
Physical description:
246, [1] s., [8] s. tabl. ; 21 cm
Notes:
Bibliogr. s. 245-247
Subject:
Czytanie szybkie
Uczenie się
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Książki
Podręcznik
Co-authors:
Walota-Czekaj, Grażyna. Tłumacz
Wydawnictwo RAVI. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 01276cam#a2200325#i#4500
001 3222700749974
003 OLSZT 005
005 20240125114142.4
008 160407s1999####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8372290059
035 %a zz2007780510
035 %a (NUKAT)vtls000821568
040 %a KAT U/30HG %c KAT U/30HG %d KAT U/30MS %d WR U/dl %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Buzan, Tony %d (1942- ).
240 1 0 %a Speed reading %l (pol.)
245 1 0 %a Podręcznik szybkiego czytania / %c Tony Buzan ; przekł. Grażyna Walota-Czekaj.
260 # %a Łódź : %b Ravi, %c 1999.
300 %a 246, [1] s., [8] s. tabl. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 245-247.
650 9 %a Czytanie szybkie
650 9 %a Uczenie się
655 9 %a Podręcznik
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Walota-Czekaj, Grażyna. %e Tłumacz
710 2 # %a Wydawnictwo RAVI. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700749974 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7229-005-9

Loanable items

Inventory number:
KG 177841
Call number:
W 177841 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form