Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pamięć szkoły osób uczestniczących w kształceniu ustawicznym

Autorzy:
Tomaszewska, Alina
Tytuł pełny:
Pamięć szkoły osób uczestniczących w kształceniu ustawicznym / Alina Tomaszewska
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Pobrzeża badań pedagogicznych, s. 63-77
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Kształcenie
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01617caa#a2200253#i#4500
001 3222700750910
003 OLSZT 005
005 20240125114142.0
008 160413s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a (OCoLC)912860995
035 %a b37806683
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Tomaszewska, Alina.
245 1 0 %a Pamięć szkoły osób uczestniczących w kształceniu ustawicznym / %c Alina Tomaszewska.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Prezentowane wyniki badań miały na celu udzielenie odpowiedzi na pytanie:<br><i>Jakie wydarzenia związane z okresem kształcenia obowiązkowego zapisały się w pamięci słuchaczy studiów podyplomowych?</i><br>Istotną przesłanką prezentowanej koncepcji badań było zwrócenie uwagi na tworzenie przez osoby dorosłe subiektywnego obrazu szkoły (pamięci szkoły) oraz na kształtowanie się podmiotowej hierarchii istotności zdarzeń, a przede wszystkim na ich konsekwencje.
650 9 %a Kształcenie
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Pobrzeża badań pedagogicznych, %g s. 63-77 %w xx003397539 %w (NUKAT)vtls003397539 %z ISBN 9788363911102
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700750910 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Prezentowane wyniki badań miały na celu udzielenie odpowiedzi na pytanie:
Jakie wydarzenia związane z okresem kształcenia obowiązkowego zapisały się w pamięci słuchaczy studiów podyplomowych?
Istotną przesłanką prezentowanej koncepcji badań było zwrócenie uwagi na tworzenie przez osoby dorosłe subiektywnego obrazu szkoły (pamięci szkoły) oraz na kształtowanie się podmiotowej hierarchii istotności zdarzeń, a przede wszystkim na ich konsekwencje.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz