Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dydaktyczne możliwości wspierania twórczego myślenia dzieci na przykładzie ćwiczeń rozwijających umiejętność myślenia indukcyjnego i metaforycznego

Autorzy:
Just, Monika
Tytuł pełny:
Dydaktyczne możliwości wspierania twórczego myślenia dzieci na przykładzie ćwiczeń rozwijających umiejętność myślenia indukcyjnego i metaforycznego / Monika Just
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Twórcza codzienność w kształceniu i wychowaniu, s. 23-33
Uwagi:
Streszcz. ang
Temat:
Analogia
Metafora
Rysunki
Myślenie twórcze
Nauczanie początkowe
Rozwój psychofizyczny dziecka
Metody badawcze
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Medycyna i zdrowie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01923caa#a2200325#i#4500
001 3222700751844
003 OLSZT 005
005 20240125114143.9
008 160419s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Just, Monika.
245 1 0 %a Dydaktyczne możliwości wspierania twórczego myślenia dzieci na przykładzie ćwiczeń rozwijających umiejętność myślenia indukcyjnego i metaforycznego / %c Monika Just.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
520 8 %a O efektywności treningu twórczości. Problem badawczy: Czy szkolny trening twórczości aktywizujący myślenie dziecka faktycznie rozwija zdolności twórcze w zakresie umiejętności tworzenia analogii prostej, personalnej, symbolicznej i fantastycznej, oraz metafory percepcyjno-synestezyjnej, percepcyjno-fizjonomicznej i wizualno-obrazkowej. Omówienie badań eksperymentalnych, wybrane zadania, wyniki.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Analogia
650 9 %a Metafora
650 9 %a Rysunki
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Metody badawcze
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // W: %t Twórcza codzienność w kształceniu i wychowaniu, %w xx003315271 %w (NUKAT)vtls003315271 %g s. 23-33 %z ISBN 9788375491913
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700751844 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

O efektywności treningu twórczości. Problem badawczy: Czy szkolny trening twórczości aktywizujący myślenie dziecka faktycznie rozwija zdolności twórcze w zakresie umiejętności tworzenia analogii prostej, personalnej, symbolicznej i fantastycznej, oraz metafory percepcyjno-synestezyjnej, percepcyjno-fizjonomicznej i wizualno-obrazkowej. Omówienie badań eksperymentalnych, wybrane zadania, wyniki.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz