Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Indywidualizacja pracy młodszych uczniów w teorii i praktyce

Autorzy:
Kryk, Gabriela
Tytuł pełny:
Indywidualizacja pracy młodszych uczniów w teorii i praktyce / Gabriela Kryk
Szukaj w:
Nowa Szkoła. - 2016, nr 2, s. 18-26
Wokół problemów wychowania i kształcenia dzieci najmłodszych, s. 101-111
Uwagi:
Artykuł opublikowany dwukrotnie - w czasopiśmie i w książce. W książce dodano streszczenie w języku angielskim i bibliografię załącznikową
Temat:
Nauczanie początkowe - metody
Nauczanie początkowe - organizacja
Nauczyciele nauczania początkowego - praca
Indywidualizacja nauczania
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02120caa#a2200241#i#4500
001 3222700751878
003 OLSZT 005
005 20240125114143.6
008 160419s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kryk, Gabriela.
245 1 0 %a Indywidualizacja pracy młodszych uczniów w teorii i praktyce / %c Gabriela Kryk.
380 %a Artykuły
500 %a Artykuł opublikowany dwukrotnie - w czasopiśmie i w książce. W książce dodano streszczenie w języku angielskim i bibliografię załącznikową.
520 8 %a <li>Praca dydaktyczno-wychowawcza nauczycieli klas początkowych - tradycyjny proces kształcenia, indywidualizacja procesu kształcenia</li><li>Strategie kształcenia zróżnicowanego - ścieśnianie programu, wykorzystanie materiałów źródłowych, rozgałęzienie, stacje, ośrodki, rozbudowane instrukcje, umowy (kontrakty), plan, badania orbitalne, złożony instruktaż, punkty wejścia (H. Gardner), model 4 Mat (Beatrice McCarthy), ćwiczenia warstwowe, "pomyśl, pracuj w parze, podziel się", seminarium sokratejskie, "planowanie, wykonywanie, refleksja", nauczanie oparte na rozwiązywaniu zadań, badania samodzielne, sześcian, odgrywanie ról, praca z uczniem przez badania naukowe
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Nauczanie początkowe %x organizacja
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego %x praca
653 1 0 %a Indywidualizacja nauczania
773 0 # %i // %t Nowa Szkoła. - %w (OLSZT 005)3222400293577 %g 2016, nr 2, s. 18-26 %x 0029-537X
773 0 # %i // W: %t Wokół problemów wychowania i kształcenia dzieci najmłodszych, %w xx003468903 %w (NUKAT)vtls003468903 %g s. 101-111 %z ISBN 9788364788208 %z ISBN 9788361991601
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700751878 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Praca dydaktyczno-wychowawcza nauczycieli klas początkowych - tradycyjny proces kształcenia, indywidualizacja procesu kształcenia
  • Strategie kształcenia zróżnicowanego - ścieśnianie programu, wykorzystanie materiałów źródłowych, rozgałęzienie, stacje, ośrodki, rozbudowane instrukcje, umowy (kontrakty), plan, badania orbitalne, złożony instruktaż, punkty wejścia (H. Gardner), model 4 Mat (Beatrice McCarthy), ćwiczenia warstwowe, "pomyśl, pracuj w parze, podziel się", seminarium sokratejskie, "planowanie, wykonywanie, refleksja", nauczanie oparte na rozwiązywaniu zadań, badania samodzielne, sześcian, odgrywanie ról, praca z uczniem przez badania naukowe

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz