Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modernizacja organizacji procesu kształcenia młodszych uczniów

Autorzy:
Kapica, Gabriela (1941- )
Tytuł pełny:
Modernizacja organizacji procesu kształcenia młodszych uczniów / Gabriela Kapica
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Współczesne trendy edukacji, s. 73-84
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Nauczanie początkowe - metody
Innowacje
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Nauczanie początkowe
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01536caa#a2200265#i#4500
001 3222700754608
003 OLSZT 005
005 20240423200104.9
008 160502s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kapica, Gabriela %d (1941- ).
245 1 0 %a Modernizacja organizacji procesu kształcenia młodszych uczniów / %c Gabriela Kapica.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Tradycyjny model nabywania wiedzy</li><li>Konstruktywistyczna wizja organizacji procesu uczenia się</li><li>Atrybuty procesu nabywania wiedzy w ujęciu konstruktywistyczno-interakcyjnym</li><li>Interakcyjny model przestrzeni edukacyjnej</li><li>Społeczny kontekst organizacji procesu kształcenia</li><li>Udział sfery emocjonalno-motywacyjnej w procesie uczenia się</li><li>Nowe technologie w edukacji
650 9 %a Nauczanie początkowe %x metody
650 9 %a Innowacje
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Nauczanie początkowe
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Współczesne trendy edukacji, %g s. 73-84 %w xx003612989 %w (NUKAT)vtls003612989 %z ISBN 9788373956698
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700754608 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Tradycyjny model nabywania wiedzy
  • Konstruktywistyczna wizja organizacji procesu uczenia się
  • Atrybuty procesu nabywania wiedzy w ujęciu konstruktywistyczno-interakcyjnym
  • Interakcyjny model przestrzeni edukacyjnej
  • Społeczny kontekst organizacji procesu kształcenia
  • Udział sfery emocjonalno-motywacyjnej w procesie uczenia się
  • Nowe technologie w edukacji

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz