Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Biblioteki publiczno-szkolne w Polsce : wczoraj, dziś, jutro?

Autorzy:
Lewandowicz-Nosal, Grażyna (1963- )
Tytuł pełny:
Biblioteki publiczno-szkolne w Polsce : wczoraj, dziś, jutro? / Grażyna Lewandowicz-Nosal
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Biblioteki i książki w życiu nastolatków, s. 17-32
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Biblioteki publiczne
Biblioteki szkolne
Polska
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01735caa#a2200325#i#4500
001 3222700754769
003 OLSZT 005
005 20240125114144.7
008 160504s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b47146369
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Lewandowicz-Nosal, Grażyna %d (1963- ).
245 1 0 %a Biblioteki publiczno-szkolne w Polsce : %b wczoraj, dziś, jutro? / %c Grażyna Lewandowicz-Nosal.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Autorka omówiła zasady tworzenia bibliotek publiczno-szkolnych w perspektywy 40 lat ich działalności (1972-2012). Przedstawione zostały wyniki ogólnopolskich badań tych placówek przeprowadzone w Instytucie Książki i Czytelnictwa BN w 2012 r. Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie o wady i zalety tego typu rozwiązania organizacyjnego dostępu do bibliotek.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1945-1989
648 9 %a 1989-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Biblioteki publiczne
650 9 %a Biblioteki szkolne
651 9 %a Polska
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
773 0 # %i // W: %t Biblioteki i książki w życiu nastolatków, %g s. 17-32 %w xx003495324 %w (NUKAT)vtls003495324 %z ISBN 9788364203459 (wersja papierowa) %z ISBN 9788379696345 (wersja papierowa) %z ISBN 9788379696352 (wersja elektroniczna)
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700754769 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Autorka omówiła zasady tworzenia bibliotek publiczno-szkolnych w perspektywy 40 lat ich działalności (1972-2012). Przedstawione zostały wyniki ogólnopolskich badań tych placówek przeprowadzone w Instytucie Książki i Czytelnictwa BN w 2012 r. Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie o wady i zalety tego typu rozwiązania organizacyjnego dostępu do bibliotek.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz