Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Książka na papierze i ekranie w życiu codziennym nastolatków

Autorzy:
Zasacka, Zofia
Tytuł pełny:
Książka na papierze i ekranie w życiu codziennym nastolatków / Zofia Zasacka
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Biblioteki i książki w życiu nastolatków, S. 91-108
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Czytelnictwo dzieci
Czytelnictwo młodzieży
Uczniowie gimnazjów
Uczniowie szkół podstawowych
Polska
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02237caa#a2200337#i#4500
001 3222700754884
003 OLSZT 005
005 20240125114144.1
008 160505s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b48827551
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Zasacka, Zofia.
245 1 0 %a Książka na papierze i ekranie w życiu codziennym nastolatków / %c Zofia Zasacka.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Celem artykułu jest opis wspólnego obszaru doświadczeń lekturowych oraz dystansów ujawniających się, w aktywności, preferencjach i motywacjach czytelniczych współczesnych dwunastolatków i piętnastolatków.<br>Zostały udzielone odpowiedzi na pytania:<br>- jakie miejsce w życiu codziennym nastolatków zajmuje lektura książkowa?<br>- jakie są wzory inicjacji czytelniczej w różnych środowiskach społecznych?<br>- jakiego typu literatura jest obecnie najczęściej czytana przez dzieci i młodzież?<br>Przedstawiono wspólne i odrębne sposoby czytania książek przynależące do uczniów na różnym etapie dorastania ze szczególnym uwazględnieniem czytania książek drukowanych na papierze i na ekranie.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Czytelnictwo dzieci
650 9 %a Czytelnictwo młodzieży
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
651 9 %a Polska
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Biblioteki i książki w życiu nastolatków, %g S. 91-108 %w xx003495324 %w (NUKAT)vtls003495324 %z ISBN 9788364203459 (wersja papierowa) %z ISBN 9788379696345 (wersja papierowa) %z ISBN 9788379696352 (wersja elektroniczna)
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700754884 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest opis wspólnego obszaru doświadczeń lekturowych oraz dystansów ujawniających się, w aktywności, preferencjach i motywacjach czytelniczych współczesnych dwunastolatków i piętnastolatków.
Zostały udzielone odpowiedzi na pytania:
- jakie miejsce w życiu codziennym nastolatków zajmuje lektura książkowa?
- jakie są wzory inicjacji czytelniczej w różnych środowiskach społecznych?
- jakiego typu literatura jest obecnie najczęściej czytana przez dzieci i młodzież?
Przedstawiono wspólne i odrębne sposoby czytania książek przynależące do uczniów na różnym etapie dorastania ze szczególnym uwazględnieniem czytania książek drukowanych na papierze i na ekranie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz