Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudne zachowania uczniów : dokuczanie i szykanowanie rówieśników

Autorzy:
Oleksa-Marewska, Karolina
Tytuł pełny:
Trudne zachowania uczniów : dokuczanie i szykanowanie rówieśników / Karolina Oleksa
Szukaj w:
Życie Szkoły. - 2016, nr 5, s. 18-22
Głos Pedagogiczny. - 2016, czerwiec, s. 41-43
Uwagi:
Artykuł opublikowany w dwóch czasopismach
Temat:
Przemoc emocjonalna
Odrzucenie rówieśnicze
Przemoc w szkole - zapobieganie
Przemoc w szkole - zwalczanie
Nauczyciele - praca
Przemoc w rodzinie
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01674caa#a2200313#i#4500
001 3222700756375
003 OLSZT 005
005 20240319090857.0
008 160218s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Oleksa-Marewska, Karolina.
245 1 0 %a Trudne zachowania uczniów : %b dokuczanie i szykanowanie rówieśników / %c Karolina Oleksa.
380 %a Artykuły
500 %a Artykuł opublikowany w dwóch czasopismach.
520 8 %a Skala dokuczania wśród uczniów i problemy z zauważaniem tego zjawiska przez nauczycieli. Czym jest dokuczanie? Wskazówki dla nauczyciela do radzenia sobie z dokuczaniem.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Przemoc emocjonalna
650 9 %a Odrzucenie rówieśnicze
650 9 %a Przemoc w szkole %x zapobieganie
650 9 %a Przemoc w szkole %x zwalczanie
650 9 %a Nauczyciele %x praca
650 9 %a Przemoc w rodzinie
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %g 2016, nr 5, s. 18-22 %x 0137-7310
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2016, czerwiec, s. 41-43 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700756375 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Skala dokuczania wśród uczniów i problemy z zauważaniem tego zjawiska przez nauczycieli. Czym jest dokuczanie? Wskazówki dla nauczyciela do radzenia sobie z dokuczaniem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz