Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Udział słuchu fonematycznego w procesie komunikacji językowej dziecka przedszkolnego

Autorzy:
Hołdys, Aleksandra
Tytuł pełny:
Udział słuchu fonematycznego w procesie komunikacji językowej dziecka przedszkolnego / Aleksandra Hołdys
Rok wydania:
1995
Szukaj w:
Rozwój dziecka i jego stymulacja w instytucjach wychowania przedszkolnego, s. 69-88
Uwagi:
Streszcz ang. i ros
Temat:
Słuch fonematyczny
Dojrzałość szkolna
Nauka czytania
Dziecko w wieku przedszkolnym
Rozwój psychofizyczny dziecka
Język dziecka
Biologia
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01685caa#a2200325#i#4500
001 3222700756911
003 OLSZT 005
005 20240125114145.8
008 160516s1995####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng %b rus
100 1 %a Hołdys, Aleksandra.
245 1 0 %a Udział słuchu fonematycznego w procesie komunikacji językowej dziecka przedszkolnego / %c Aleksandra Hołdys.
260 # %c 1995.
380 %a Artykuły
520 8 %a Celem artykułu jest analiza wpływu słuchu fonematycznego na rozwój komunikacji językowej dziecka oraz pokazanie, jakie cechy głosek polskich są najtrudniejsze dla dziecka sześcioletniego w trakcie elementarnej nauki czytania (na podstawie badań).
546 %a Streszcz ang. i ros.
650 9 %a Słuch fonematyczny
650 9 %a Dojrzałość szkolna
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Język dziecka
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Rozwój dziecka i jego stymulacja w instytucjach wychowania przedszkolnego, %g s. 69-88 %w xx001621952 %w (NUKAT)vtls001621952 %z ISBN 8322606168
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700756911 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest analiza wpływu słuchu fonematycznego na rozwój komunikacji językowej dziecka oraz pokazanie, jakie cechy głosek polskich są najtrudniejsze dla dziecka sześcioletniego w trakcie elementarnej nauki czytania (na podstawie badań).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz