Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prawo do czytania dla przyjemności : na marginesie European Literacy Conference

Autorzy:
Parfianowicz-Vertun, Weronika (1984- )
Tytuł pełny:
Prawo do czytania dla przyjemności : na marginesie European Literacy Conference / Weronika Parfianowicz-Vertun
Szukaj w:
Bibliotekarz. - 2016, nr 4, s. 4-10
Temat:
Analfabetyzm
Analfabetyzm - zwalczanie
Czytanie ze zrozumieniem
Czytelnictwo - popularyzacja - 21 w.
Czytelnictwo
Bibliotekarstwo
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01956caa#a2200265#i#4500
001 3222700756919
003 OLSZT 005
005 20240125114145.0
008 160510s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Parfianowicz-Vertun, Weronika %d (1984- ).
245 1 0 %a Prawo do czytania dla przyjemności : %b na marginesie European Literacy Conference / %c Weronika Parfianowicz-Vertun.
380 %a Artykuły
520 8 %a Problematyka "piśmienności" jako spektrum piśmiennych i czytelniczych kompetencji (literacy skills), które pozwalają rozumieć teksty i wykorzystywać zawarte w nich informacje. Problemy definicyjne (piśmienność, alfabetyzacja, analfabetyzm, analfabetyzm funkcjonalny). Analfabetyzm funkcjonalny w różnych grupach wiekowych, w różnych krajach, w krajach wysoko rozwiniętych - w świetle badań. Organizacje i instytucje międzynarodowe na rzecz poprawy piśmienności. Biblioteka jako prawo. Rola bibliotek we wzmacnianiu piśmiennych kompetencji osób w każdym wieku, w promowaniu i aktywnym zachęcaniu do czytania dla przyjemności. Pożytki z czytania dla przyjemności.
650 9 %a Analfabetyzm
650 9 %a Analfabetyzm %x zwalczanie
650 9 %a Czytanie ze zrozumieniem
650 9 %a Czytelnictwo %x popularyzacja %y 21 w.
650 9 %a Czytelnictwo
650 9 %a Bibliotekarstwo
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Bibliotekarz. - %w (OLSZT 005)3222400293110 %g 2016, nr 4, s. 4-10 %x O208-4333
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700756919 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Problematyka "piśmienności" jako spektrum piśmiennych i czytelniczych kompetencji (literacy skills), które pozwalają rozumieć teksty i wykorzystywać zawarte w nich informacje. Problemy definicyjne (piśmienność, alfabetyzacja, analfabetyzm, analfabetyzm funkcjonalny). Analfabetyzm funkcjonalny w różnych grupach wiekowych, w różnych krajach, w krajach wysoko rozwiniętych - w świetle badań. Organizacje i instytucje międzynarodowe na rzecz poprawy piśmienności. Biblioteka jako prawo. Rola bibliotek we wzmacnianiu piśmiennych kompetencji osób w każdym wieku, w promowaniu i aktywnym zachęcaniu do czytania dla przyjemności. Pożytki z czytania dla przyjemności.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz