Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnozowanie i wspomaganie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych : regulacje prawne a rzeczywistość szkolna

Autorzy:
Szkoda, Edward
Tytuł pełny:
Diagnozowanie i wspomaganie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych : regulacje prawne a rzeczywistość szkolna / Edward Szkoda
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Diagnozowanie i terapia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, s. 137-148
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Kształcenie integracyjne
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Nauczyciele przedszkoli
Praca
Nauczyciele nauczania początkowego
Polska
Edukacja i pedagogika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01878caa#a2200313#i#4500
001 3222700759351
003 OLSZT 005
005 20240605200058.7
008 160530s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Szkoda, Edward.
245 1 0 %a Diagnozowanie i wspomaganie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych : %b regulacje prawne a rzeczywistość szkolna / %c Edward Szkoda.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Ustalenia terminologiczne, wybrane akty prawne, diagnozowanie i wspomaganie dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w świetle przeprowadzonych badań, którymi objęto 50 nauczycielek przedszkoli i nauczania początkowego - samoocena kompetencji diagnostycznych, trudności związane z procesem diagnozy, trudności w procesie wspomagania rozwoju dzieci, korzyści z integracji dla dzieci niepełnosprawnych i pełnosprawnych.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauczyciele przedszkoli
650 9 %a Praca
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // W: %t Diagnozowanie i terapia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, %g s. 137-148 %w xx003604934 %w (NUKAT)vtls003604934 %z ISBN 9788373956650
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700759351 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ustalenia terminologiczne, wybrane akty prawne, diagnozowanie i wspomaganie dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w świetle przeprowadzonych badań, którymi objęto 50 nauczycielek przedszkoli i nauczania początkowego - samoocena kompetencji diagnostycznych, trudności związane z procesem diagnozy, trudności w procesie wspomagania rozwoju dzieci, korzyści z integracji dla dzieci niepełnosprawnych i pełnosprawnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz