Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczyciel klas początkowych w pracy z uczniem zdolnym

Autorzy:
Drost-Rudnicka, Małgorzata
Tytuł pełny:
Nauczyciel klas początkowych w pracy z uczniem zdolnym / Małgorzata Drost-Rudnicka
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Diagnozowanie i terapia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, s. 333-345
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Dziecko zdolne
Nauczanie
Nauczyciele nauczania początkowego
Praca
Edukacja i pedagogika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01653caa#a2200277#i#4500
001 3222700759863
003 OLSZT 005
005 20240605200103.2
008 160530s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Drost-Rudnicka, Małgorzata.
245 1 0 %a Nauczyciel klas początkowych w pracy z uczniem zdolnym / %c Małgorzata Drost-Rudnicka.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Pojęcie zdolności, charakterystyka ucznia zdolnego, nauczyciel w pracy z uczniem zdolnym</li><li>Analiza wyników badań własnych - 2012-2014r. - badanie sondażowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na terenie woj. opolskiego i śląskiego, temat badania: definiowanie przez nauczycieli pojęcia zdolności, strategie identyfikacji uczniów zdolnych, działania podejmowane wobec uczniów zdolnych.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Praca
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // W: %t Diagnozowanie i terapia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, %g s. 333-345 %w xx003604934 %w (NUKAT)vtls003604934 %z ISBN 9788373956650
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700759863 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Pojęcie zdolności, charakterystyka ucznia zdolnego, nauczyciel w pracy z uczniem zdolnym
  • Analiza wyników badań własnych - 2012-2014r. - badanie sondażowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na terenie woj. opolskiego i śląskiego, temat badania: definiowanie przez nauczycieli pojęcia zdolności, strategie identyfikacji uczniów zdolnych, działania podejmowane wobec uczniów zdolnych.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz