Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czytanie jako aktywność szkolnie skażona : rozwijanie czytelnictwa przez podnoszenie sprawności czytania

Autorzy:
Karoń, Janina
Tytuł pełny:
Czytanie jako aktywność szkolnie skażona : rozwijanie czytelnictwa przez podnoszenie sprawności czytania / Janina Karoń
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Książki w życiu najmłodszych, s. 89-104
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Czytanie
Czytelnictwo dzieci
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01832caa#a2200241#i#4500
001 3222700764637
003 OLSZT 005
005 20240125114147.3
008 160627s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a PPBP15010022
040 %a Pozn PBP/EJ %c Pozn PBP/EJ %d Pozn PBP/EJ %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng %a eng %b pol
100 1 %a Karoń, Janina.
245 1 0 %a Czytanie jako aktywność szkolnie skażona : %b rozwijanie czytelnictwa przez podnoszenie sprawności czytania / %c Janina Karoń.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Celem autorki było przedstawienie stosowanych przez rodziców, szkołę i społeczeństwo strategii radzenia sobie z czytelnictwem małego dziecka przez zaprezentowanie nauki czytania z teoretycznej, ustawowej i społecznej perspektywy. Artykuł ma charakter poglądowy, ma na celu zasygnalizowanie newralgicznych obszarów edukacji małego dziecka w zakresie kompetencji czytelniczych, takich jak technika czytania, dobór literatury i oddziaływanie społeczeństwa. Zaprezentowano proces czytania z pespektywy psychologii uczenia się, neurodydaktyki oraz treningu tej umiejętności, ponadto pod rozważenie poddane zostały zagrożenia z takich podejść płynące.
650 9 %a Czytanie
650 9 %a Czytelnictwo dzieci
773 0 # %i // W: %t Książki w życiu najmłodszych, %g s. 89-104 %w xx003504551 %w (NUKAT)vtls003504551 %z ISBN 9788364203473 (wersja papierowa) %z ISBN 9788379697892 (wersja papierowa) %z ISBN 9788379697908 (wersja elektroniczna)
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700764637 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem autorki było przedstawienie stosowanych przez rodziców, szkołę i społeczeństwo strategii radzenia sobie z czytelnictwem małego dziecka przez zaprezentowanie nauki czytania z teoretycznej, ustawowej i społecznej perspektywy. Artykuł ma charakter poglądowy, ma na celu zasygnalizowanie newralgicznych obszarów edukacji małego dziecka w zakresie kompetencji czytelniczych, takich jak technika czytania, dobór literatury i oddziaływanie społeczeństwa. Zaprezentowano proces czytania z pespektywy psychologii uczenia się, neurodydaktyki oraz treningu tej umiejętności, ponadto pod rozważenie poddane zostały zagrożenia z takich podejść płynące.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz