Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sposoby diagnozowania i pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych

Autorzy:
Cytowska, Beata (1964- )
Tytuł pełny:
Sposoby diagnozowania i pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych / Beata Cytowska
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Uczenie się dzieci, s. 91-117
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Dziecko z niepełnosprawnością
Nauczanie
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01894caa#a2200277#i#4500
001 3222700770202
003 OLSZT 005
005 20240125114149.6
008 160816s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Cytowska, Beata %d (1964- ).
245 1 0 %a Sposoby diagnozowania i pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych / %c Beata Cytowska.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Autorka przedstawia sugestie dotyczące pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE). Określa znaczenie i zakres pojęcia specjalnych potrzeb edukacyjnych, a następnie wskazuje możliwości diagnozy SPE, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bardziej wyspecjalizowane metody, które są dostępne także nauczycielom.<br>W dalszej części tekstu ukazuje metody i formy pracy z uczniem ze SPE. Koncentruje swoją uwagę na ukazaniu podejścia do dzieci, u których SPE wynikają z niepełnosprawności.<br>Całość rozważań uwzględnia obowiązujące polskie prawo oświatowe.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Uczenie się dzieci, %g s. 91-117 %w xx003687593 %w (NUKAT)vtls003687593 %z ISBN 9788389538024
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700770202 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Autorka przedstawia sugestie dotyczące pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE). Określa znaczenie i zakres pojęcia specjalnych potrzeb edukacyjnych, a następnie wskazuje możliwości diagnozy SPE, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bardziej wyspecjalizowane metody, które są dostępne także nauczycielom.
W dalszej części tekstu ukazuje metody i formy pracy z uczniem ze SPE. Koncentruje swoją uwagę na ukazaniu podejścia do dzieci, u których SPE wynikają z niepełnosprawności.
Całość rozważań uwzględnia obowiązujące polskie prawo oświatowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz