Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko wychowywane w rodzinie binacjonalnej w przestrzeni instytucji wczesnej edukacji

Autorzy:
Wojnarowska, Aneta
Tytuł pełny:
Dziecko wychowywane w rodzinie binacjonalnej w przestrzeni instytucji wczesnej edukacji / Aneta Wojnarowska
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Szkoła s. 235-242
Temat:
Nauczanie początkowe
Wychowanie przedszkolne - socjologia
Dzieci
Małżeństwo międzyetniczne
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01678caa#a2200277#i#4500
001 3222700773735
003 OLSZT 005
005 20240125114150.7
008 160902s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Wojnarowska, Aneta.
245 1 0 %a Dziecko wychowywane w rodzinie binacjonalnej w przestrzeni instytucji wczesnej edukacji / %c Aneta Wojnarowska.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
520 8 %a Związki binacjonalne - wyjaśnienia terminologiczne, skala zjawiska w Polsce i za granicą, badania poświęcone tematyce stabilności związków mieszanych oraz sytuacji dzieci w nich wychowywanych, rozważania na temat roli placówek wczesnej edukacji - przedszkola i szkoły w kreowaniu przez dzieci małżeństw mieszanych własnej tożsamości oraz w budowaniu pozytywnego obrazu samego siebie, a także wspieraniu ich rodziców w wychowawczych trudach.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x socjologia
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Małżeństwo międzyetniczne
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Szkoła %g s. 235-242 %w xx003740637 %w (NUKAT)vtls003740637 %z ISBN 9788380194151
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700773735 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Związki binacjonalne - wyjaśnienia terminologiczne, skala zjawiska w Polsce i za granicą, badania poświęcone tematyce stabilności związków mieszanych oraz sytuacji dzieci w nich wychowywanych, rozważania na temat roli placówek wczesnej edukacji - przedszkola i szkoły w kreowaniu przez dzieci małżeństw mieszanych własnej tożsamości oraz w budowaniu pozytywnego obrazu samego siebie, a także wspieraniu ich rodziców w wychowawczych trudach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz