Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Rezygnowanie z nowych technologii w procesie nauczania to jak chowanie głowy w piasek : wywiad z Anną Grzegory z Superbelfrzy RP, logopedką i nauczycielką wczesnoszkolną, dyrektorką Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Logofile w Łodzi i ekspertem współpracujacym w PCC Edukacja

Authors:
Grzegory, Anna
Full title:
Rezygnowanie z nowych technologii w procesie nauczania to jak chowanie głowy w piasek : wywiad z Anną Grzegory z Superbelfrzy RP, logopedką i nauczycielką wczesnoszkolną, dyrektorką Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Logofile w Łodzi i ekspertem współpracujacym w PCC Edukacja / rozm. przepr. Anna Przybył
Search in:
Głos Pedagogiczny. - 2016, wrzesień, s. 10-13
Subject:
Zastosowania internetu w edukacji
Informatyka
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Technologie mobilne
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
Wywiad dziennikarski
Co-authors:
Przybył, Anna. Osoba przeprowadzająca wywiad
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01385caa#a2200253#i#4500
001 3222700774930
003 OLSZT 005
005 20240125114150.2
008 160206s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Grzegory, Anna.
245 1 0 %a Rezygnowanie z nowych technologii w procesie nauczania to jak chowanie głowy w piasek : %b wywiad z Anną Grzegory z Superbelfrzy RP, logopedką i nauczycielką wczesnoszkolną, dyrektorką Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Logofile w Łodzi i ekspertem współpracujacym w PCC Edukacja / %c rozm. przepr. Anna Przybył.
380 %a Artykuły
650 9 %a Zastosowania internetu w edukacji
650 9 %a Informatyka
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Technologie mobilne
655 9 %a Wywiad dziennikarski
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Przybył, Anna. %e Osoba przeprowadzająca wywiad
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2016, wrzesień, s. 10-13 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700774930 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form