Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dzieci i młodzież jako odbiorcy reklamy

Autorzy:
Wójcik, Paweł (psycholog)
Pawłowska, Sylwia (psycholog)
Tytuł pełny:
Dzieci i młodzież jako odbiorcy reklamy / Sylwia Pawłowska, Paweł Wójcik
Szukaj w:
Remedium. - 2016, nr 7/8, s. 1-5
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Komunikacja marketingowa
Konsumenci
Dzieci
Reklama
Młodzież
Socjologia i społeczeństwo
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01657caa#a2200277#i#4500
001 3222700777348
003 OLSZT 005
005 20240125114151.2
008 151202s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Wójcik, Paweł %c (psycholog).
245 1 0 %a Dzieci i młodzież jako odbiorcy reklamy / %c Sylwia Pawłowska, Paweł Wójcik.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Dzieci - łatwy łup dla reklamodawców. Czy da się uchronić dzieci przed kontaktem z reklamą? Alternatywne formy komunikowania się i oddziaływania na konsumenta: internet, sponsoring rozmaitych wydarzeń, celebryci jako ambasadorowie marek, trendsetterzy, product placemant, produkty nawiązujące do bohaterów mediów. Opowiem Ci bajkę. Marki i produkty a relacje z rówieśnikami. Dziecko - pięta achillesowa dorosłego konsumenta. Reklamoodporność - potrzeba edukacji medialnej.
650 9 %a Komunikacja marketingowa
650 9 %a Konsumenci
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Reklama
650 9 %a Młodzież
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Pawłowska, Sylwia %c (psycholog).
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2016, nr 7/8, s. 1-5 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700777348 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dzieci - łatwy łup dla reklamodawców. Czy da się uchronić dzieci przed kontaktem z reklamą? Alternatywne formy komunikowania się i oddziaływania na konsumenta: internet, sponsoring rozmaitych wydarzeń, celebryci jako ambasadorowie marek, trendsetterzy, product placemant, produkty nawiązujące do bohaterów mediów. Opowiem Ci bajkę. Marki i produkty a relacje z rówieśnikami. Dziecko - pięta achillesowa dorosłego konsumenta. Reklamoodporność - potrzeba edukacji medialnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz