Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Płodowy zespół alkoholowy

propozycja biblioteki
LDR 02034caa#a2200325#i#4500
001 3222700781443
003 OLSZT 005
005 20240608200946.7
008 161026s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Klecka, Małgorzata %c (problemy alkoholowe). %e Autor
245 1 0 %a Płodowy zespół alkoholowy / %c Małgorzata Klecka.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
385 %a Nauczyciele
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych, fakty dotyczące FASD, mity dotyczące FASD</li><li>Diagnostyka i możliwości terapii dysfunkcji spowodowanych alkoholem w życiu płodowym - medyczna diagnostyka interdyscyplinarna, diagnostyka neurorozwojowa w FASD</li><li>Uszkodzenie mózgu w FASD - odruchy, funkcje poznawcze, funkcjonowanie emocjonalne i społeczne</li><li>Praca z uczniem z FASD na terenie szkoły, strategie pracy, interpretacja wybranych zachowań ucznia z FASD, wskazówki dla nauczyciela, Metoda Ośmiu Kroków, historie Anii i Adriana.
650 9 %a Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu (FAS)
650 9 %a Dziecko z FAS
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Nauczanie
655 9 %a Poradnik
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia psychiczne i rozwojowe u dzieci a szkolna rzeczywistość,, %g s. 234-257 %w xx003805142 %w (NUKAT)vtls003805142 %z ISBN 9788301188108
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700781443 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych, fakty dotyczące FASD, mity dotyczące FASD
  • Diagnostyka i możliwości terapii dysfunkcji spowodowanych alkoholem w życiu płodowym - medyczna diagnostyka interdyscyplinarna, diagnostyka neurorozwojowa w FASD
  • Uszkodzenie mózgu w FASD - odruchy, funkcje poznawcze, funkcjonowanie emocjonalne i społeczne
  • Praca z uczniem z FASD na terenie szkoły, strategie pracy, interpretacja wybranych zachowań ucznia z FASD, wskazówki dla nauczyciela, Metoda Ośmiu Kroków, historie Anii i Adriana.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz