Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Kompetencje psychospołeczne dziecka w przestrzeni szkolnej na przykładzie migrantów i reemigrantów polskich

Authors:
Winiecka, Katarzyna Anna
Borowik, Joanna (pedagogika)
Full title:
Kompetencje psychospołeczne dziecka w przestrzeni szkolnej na przykładzie migrantów i reemigrantów polskich / Katarzyna Winiecka, Joanna Borowik
Publication Year:
2015
Search in:
Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży, s. 288-303
Notes:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Subject:
Reemigracja
Adaptacja społeczna
Migracje
Uczniowie
Kompetencje społeczne
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02148caa#a2200337#i#4500
001 3222700788656
003 OLSZT 005
005 20240125114153.4
008 161115s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Winiecka, Katarzyna Anna.
245 1 0 %a Kompetencje psychospołeczne dziecka w przestrzeni szkolnej na przykładzie migrantów i reemigrantów polskich / %c Katarzyna Winiecka, Joanna Borowik.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Celem artykułu jest zaprezentowanie uwarunkowań, jakie towarzyszą zmianie przestrzeni życiowej w kontekście migracji, a w szczególności znaczenia kompetencji psychospołecznych dziecka w procesie "wchodzenia" w nowe środowisko szkolne traktowane z dwóch perspektyw - migranta i reemigranta.<br>Dociekania oparte są na badaniach przeprowadzonych w grupie polskich uczniów mieszkających w Londynie oraz w Czarnej Białostockiej.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Reemigracja
650 9 %a Adaptacja społeczna
650 9 %a Migracje
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Kompetencje społeczne
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
700 1 # %a Borowik, Joanna %c (pedagogika).
773 0 # %i // W: %t Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży, %g s. 288-303 %w (OLSZT 005)3222700786219 %z ISBN 9788362015924
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700788656 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest zaprezentowanie uwarunkowań, jakie towarzyszą zmianie przestrzeni życiowej w kontekście migracji, a w szczególności znaczenia kompetencji psychospołecznych dziecka w procesie "wchodzenia" w nowe środowisko szkolne traktowane z dwóch perspektyw - migranta i reemigranta.
Dociekania oparte są na badaniach przeprowadzonych w grupie polskich uczniów mieszkających w Londynie oraz w Czarnej Białostockiej.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form