Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Kompetencje : aspekty teoretyczne i praktyczne

Authors:
Jeruszka, Urszula
Full title:
Kompetencje : aspekty teoretyczne i praktyczne / Urszula Jeruszka
Publication Year:
2016
Publisher:
Warszawa : Difin
ISBN:
9788380850866
Physical description:
232 s. : il. ; 23 cm
Notes:
Bibliogr. s. 225-232
Książka przeznaczona dla teoretyków i praktyków różnych dziedzin nauki, nie tylko w obszarze pedagogiki. Może być wykorzystywana w kształceniu akademickim na kierunkach społecznych, ekonomicznych i technicznych
Subject:
Kompetencje kluczowe
Przydatność zawodowa
Absolwenci szkół wyższych
Polska
Nauka i badania
Genere / Form:
Książki
Co-authors:
Difin. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 02357cam#a2200337#i#4500
001 3222700790644
003 OLSZT 005
005 20240125114153.0
008 161117s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380850866
035 %a xx003715814
035 %a (NUKAT)vtls003715814
040 %a OLSZT 003/ISO %c OLSZT 003/ISOs %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Jeruszka, Urszula.
245 1 0 %a Kompetencje : %b aspekty teoretyczne i praktyczne / %c Urszula Jeruszka.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2016.
300 %a 232 s. : %b il. ; %c 23 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 225-232.
520 8 %a <br><b>Część pierwsza</b> poświęcona jest teoretycznym zagadnieniom kompetencji. Przedstawiono w nim analizę porównawczą terminów: kompetencje, kwalifikacje i kapitał ludzki oraz usystematyzowany przegląd różnych typów kompetencji. Szerzej omówiono kompetencje społeczne.<br><b>W części drugiej</b> omówiono problematykę kompetencji w perspektywie pedagogicznej. Ukazano kompetencje jako jedną z podstawowcyh kategorii pedagogiki pracy. Zaprezentowano modele i metody kształcenia kompetencji oraz sposoby dochodzenia do bycia kompetentnym.<br><b>W części trzeciej</b> przedstawiono zagadnienia związane z kompetencjami jako problemem kształcenia na poziomie wyższym w świetle przeprowadzonych badań empirycznych. Zaprezentowano wyniki i wnioski z badań nad kompetencjami absolwentów studiów doktoranckich.
521 8 %a Książka przeznaczona dla teoretyków i praktyków różnych dziedzin nauki, nie tylko w obszarze pedagogiki. Może być wykorzystywana w kształceniu akademickim na kierunkach społecznych, ekonomicznych i technicznych.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Kompetencje kluczowe
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Absolwenci szkół wyższych
651 9 %a Polska
658 %a Nauka i badania
710 2 # %a Difin. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700790644 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8085-086-6


Część pierwsza poświęcona jest teoretycznym zagadnieniom kompetencji. Przedstawiono w nim analizę porównawczą terminów: kompetencje, kwalifikacje i kapitał ludzki oraz usystematyzowany przegląd różnych typów kompetencji. Szerzej omówiono kompetencje społeczne.
W części drugiej omówiono problematykę kompetencji w perspektywie pedagogicznej. Ukazano kompetencje jako jedną z podstawowcyh kategorii pedagogiki pracy. Zaprezentowano modele i metody kształcenia kompetencji oraz sposoby dochodzenia do bycia kompetentnym.
W części trzeciej przedstawiono zagadnienia związane z kompetencjami jako problemem kształcenia na poziomie wyższym w świetle przeprowadzonych badań empirycznych. Zaprezentowano wyniki i wnioski z badań nad kompetencjami absolwentów studiów doktoranckich.

Loanable items

Inventory number:
KG 178893
Call number:
W 178893 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form