Bibliogr. s. 225-232 Książka przeznaczona dla teoretyków i praktyków różnych dziedzin nauki, nie tylko w obszarze pedagogiki. Może być wykorzystywana w kształceniu akademickim na kierunkach społecznych, ekonomicznych i technicznych
%a <br><b>Część pierwsza</b> poświęcona jest teoretycznym zagadnieniom kompetencji. Przedstawiono w nim analizę porównawczą terminów: kompetencje, kwalifikacje i kapitał ludzki oraz usystematyzowany przegląd różnych typów kompetencji. Szerzej omówiono kompetencje społeczne.<br><b>W części drugiej</b> omówiono problematykę kompetencji w perspektywie pedagogicznej. Ukazano kompetencje jako jedną z podstawowcyh kategorii pedagogiki pracy. Zaprezentowano modele i metody kształcenia kompetencji oraz sposoby dochodzenia do bycia kompetentnym.<br><b>W części trzeciej</b> przedstawiono zagadnienia związane z kompetencjami jako problemem kształcenia na poziomie wyższym w świetle przeprowadzonych badań empirycznych. Zaprezentowano wyniki i wnioski z badań nad kompetencjami absolwentów studiów doktoranckich.
521
8
%a Książka przeznaczona dla teoretyków i praktyków różnych dziedzin nauki, nie tylko w obszarze pedagogiki. Może być wykorzystywana w kształceniu akademickim na kierunkach społecznych, ekonomicznych i technicznych.
648
9
%a 2001-
650
9
%a Kompetencje kluczowe
650
9
%a Przydatność zawodowa
650
9
%a Absolwenci szkół wyższych
651
9
%a Polska
658
%a Nauka i badania
710
2
#
%a Difin. %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700790644 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-8085-086-6
Część pierwsza poświęcona jest teoretycznym zagadnieniom kompetencji. Przedstawiono w nim analizę porównawczą terminów: kompetencje, kwalifikacje i kapitał ludzki oraz usystematyzowany przegląd różnych typów kompetencji. Szerzej omówiono kompetencje społeczne. W części drugiej omówiono problematykę kompetencji w perspektywie pedagogicznej. Ukazano kompetencje jako jedną z podstawowcyh kategorii pedagogiki pracy. Zaprezentowano modele i metody kształcenia kompetencji oraz sposoby dochodzenia do bycia kompetentnym. W części trzeciej przedstawiono zagadnienia związane z kompetencjami jako problemem kształcenia na poziomie wyższym w świetle przeprowadzonych badań empirycznych. Zaprezentowano wyniki i wnioski z badań nad kompetencjami absolwentów studiów doktoranckich.
extended search - search including condition in various forms due to different inflectional endings (stemming), synonyms, omitting diacritical marks etc.
precise search - search only for the condition as specified. Other inflectional endings, synonyms, omitting diacritical marks are not taken into account.
We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process
Feedback
Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.