Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Informacyjny i operacyjny potencjał poważnych gier internetowych w systemie komunikowania społecznego : analiza efektywności, struktury, tematyzacji, funkcji

Autorzy:
Babecki, Miłosz
Tytuł pełny:
Informacyjny i operacyjny potencjał poważnych gier internetowych w systemie komunikowania społecznego : analiza efektywności, struktury, tematyzacji, funkcji / Miłosz Jarosław Babecki
Rok wydania:
cop. 2016
Wydawca:
Olsztyn : Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
ISBN:
9788381000130
Opis fizyczny:
651, [1] s. : il. kolor. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr., netogr. s. 614-628. Indeks
Temat:
Komunikacja społeczna
Gry komputerowe
Tematy i motywy
Serious games
Socjologia i społeczeństwo
Hobby i czas wolny
Informatyka i technologie informacyjne
Gatunek / Forma:
Książki
Gry edukacyjne
Współtwórcy:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03201cam#a2200361#i#4500
001 3222700796195
003 OLSZT 005
005 20240125114154.3
008 161129s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788381000130
035 %a xx003768823
035 %a (NUKAT)vtls003768823
040 %a Ł U/bb %c Ł U/bb %d Ł U/bb %d WR U/MWs %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Babecki, Miłosz.
245 1 0 %a Informacyjny i operacyjny potencjał poważnych gier internetowych w systemie komunikowania społecznego : %b analiza efektywności, struktury, tematyzacji, funkcji / %c Miłosz Jarosław Babecki.
260 # %a Olsztyn : %b Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, %c cop. 2016.
300 %a 651, [1] s. : %b il. kolor. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr., netogr. s. 614-628. Indeks.
520 8 %a <li>Gry cyfrowe w dyskursie społeczno-kulturowym i naukowym. Perspektywy medioznawcza i metodologiczna</li><li>Reformatowanie gier cyfrowych. Etapy i dynamika procesu - geneza procesu, polski kontekst, warianty i konsekwencje reformatowania gier cyfrowych, gry internetowe jako zreformatowane "media następne"</li><li>Generatywny, komunikacyjny, wspólnotowy i społecznościowy potencjał sieciowego otoczenia gier internetowych - wspólnotowa komunikacja w środowisku sieciowych gier, portale jako struktury organizacji Sieci i wewnątrzsieciowych procesów komunikowania, kierunkowe transformacje portali jako warunek akumulacji poważnych gier internetowych, efektywność komunikacyjna i charakterystyka wortali jako zmienne rzutujące na rozpowszechnianie poważnych gier</li><li>Formalne aspekty nadawania powagi grze internetowej
520 8 %a </li><li>Warianty analiz poważnych gier internetowych. Tematyzacje społeczno-kulturowa i publiczno-państwowa (świadomość ekologiczna, ubóstwo, przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, zdrowie, dystrybucja dóbr materialnych i kulturowych, aktywizacja postaw obywatelskich, światopogląd i poznanie, doświadczenie socjalnej patologii)</li><li>Poważna gra internetowa jako wizualna metafora rzeczywistości - przypadek polski - instrumentalizacja poważnych gier internetowych w Polsce, transformacja i ewaluacja parametrów sytuacji komunikacyjnej polskich poważnych gier, poważne gry jako "niewidoczne" metafory objaśniające i jako "widoczne" metafory ekspresywne.
650 9 %a Komunikacja społeczna
650 9 %a Gry komputerowe
650 9 %a Tematy i motywy
653 1 0 %a Serious games
655 9 %a Gry edukacyjne
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Hobby i czas wolny
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
710 2 # %a Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). %b Wydawnictwo. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700796195 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8100-013-0

  • Gry cyfrowe w dyskursie społeczno-kulturowym i naukowym. Perspektywy medioznawcza i metodologiczna
  • Reformatowanie gier cyfrowych. Etapy i dynamika procesu - geneza procesu, polski kontekst, warianty i konsekwencje reformatowania gier cyfrowych, gry internetowe jako zreformatowane "media następne"
  • Generatywny, komunikacyjny, wspólnotowy i społecznościowy potencjał sieciowego otoczenia gier internetowych - wspólnotowa komunikacja w środowisku sieciowych gier, portale jako struktury organizacji Sieci i wewnątrzsieciowych procesów komunikowania, kierunkowe transformacje portali jako warunek akumulacji poważnych gier internetowych, efektywność komunikacyjna i charakterystyka wortali jako zmienne rzutujące na rozpowszechnianie poważnych gier
  • Formalne aspekty nadawania powagi grze internetowej

  • Warianty analiz poważnych gier internetowych. Tematyzacje społeczno-kulturowa i publiczno-państwowa (świadomość ekologiczna, ubóstwo, przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, zdrowie, dystrybucja dóbr materialnych i kulturowych, aktywizacja postaw obywatelskich, światopogląd i poznanie, doświadczenie socjalnej patologii)
  • Poważna gra internetowa jako wizualna metafora rzeczywistości - przypadek polski - instrumentalizacja poważnych gier internetowych w Polsce, transformacja i ewaluacja parametrów sytuacji komunikacyjnej polskich poważnych gier, poważne gry jako "niewidoczne" metafory objaśniające i jako "widoczne" metafory ekspresywne.

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 178814
    Sygnatura:
    W 178814 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz