Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczestnictwo w w kulturze popularnej a kompetencje społeczne i postawy twórcze uczniów z dysleksją i bez dysleksji w okresie adolescencji

Autorzy:
Kuracki, Kamil
Dłużniewska, Agnieszka (pedagogika)
Kosewska, Bernadetta
Tytuł pełny:
Uczestnictwo w w kulturze popularnej a kompetencje społeczne i postawy twórcze uczniów z dysleksją i bez dysleksji w okresie adolescencji / Kamil Kuracki, Agnieszka Dłużniewska, Bernadetta Kosewska
Szukaj w:
Szkoła Specjalna. - 2016, nr 4, s. 256-268
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Młodzież
Kultura
Kultura masowa
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01906caa#a2200289#i#4500
001 3222800814899
003 OLSZT 005
005 20240125114155.3
008 160624s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kuracki, Kamil.
245 1 0 %a Uczestnictwo w w kulturze popularnej a kompetencje społeczne i postawy twórcze uczniów z dysleksją i bez dysleksji w okresie adolescencji / %c Kamil Kuracki, Agnieszka Dłużniewska, Bernadetta Kosewska.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Artykuł zawiera analizę badań, których celem było poznanie poziomu kompetencji społecznych, postaw twórczych oraz aktywności uczniów z dysleksją i bez dysleksji w zakresie uczestnictwa w wybranych obszarach kultury popularnej, a także ustalenie związków między wymienionymi zmiennymi. W badaniach uczestniczyli uczniowie gimnazjum (102 uczniów) z wojew. lubelskiego, lubuskiego, mazowieckiego i warmińsko-mazurskiego.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Młodzież
650 9 %a Kultura
650 9 %a Kultura masowa
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Dłużniewska, Agnieszka %c (pedagogika). %e Autor
700 1 # %a Kosewska, Bernadetta. %e Autor
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %g 2016, nr 4, s. 256-268 %x 0137-818X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800814899 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera analizę badań, których celem było poznanie poziomu kompetencji społecznych, postaw twórczych oraz aktywności uczniów z dysleksją i bez dysleksji w zakresie uczestnictwa w wybranych obszarach kultury popularnej, a także ustalenie związków między wymienionymi zmiennymi. W badaniach uczestniczyli uczniowie gimnazjum (102 uczniów) z wojew. lubelskiego, lubuskiego, mazowieckiego i warmińsko-mazurskiego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz