Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Tutoring w szkole : rozmowa "Meritum" z Mariuszem Budzyńskim - dyrektorem merytorycznym i trenerem Instytutu Tutoringu Szkolnego

Authors:
Budzyński, Mariusz (1951- )
Full title:
Tutoring w szkole : rozmowa "Meritum" z Mariuszem Budzyńskim - dyrektorem merytorycznym i trenerem Instytutu Tutoringu Szkolnego / Mariusz Budzyński ; rozm. przepr. Ewa Orłowska
Search in:
Meritum. - 2016, nr 1, s. 54-56
Subject:
Nauczanie - metody
Mentoring
Polska
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
Co-authors:
Orłowska, Ewa Osoba przeprowadzająca wywiad
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01245caa#a2200229#i#4500
001 3222800815482
003 OLSZT 005
005 20240213200110.1
008 160624s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Budzyński, Mariusz %d (1951- ).
245 1 0 %a Tutoring w szkole : %b rozmowa "Meritum" z Mariuszem Budzyńskim - dyrektorem merytorycznym i trenerem Instytutu Tutoringu Szkolnego / %c Mariusz Budzyński ; rozm. przepr. Ewa Orłowska.
380 %a Artykuły
520 8 %a Historia tutoringu w Polsce. Istota tutoringowego podejścia. Dlaczego warto wprowadzać tutoring w szkołach.
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Mentoring
651 9 %a Polska
658 %a Psychologia
700 1 # %a Orłowska, Ewa %e Osoba przeprowadzająca wywiad
773 0 # %i // %t Meritum. - %w (OLSZT 005)3222400294203 %g 2016, nr 1, s. 54-56 %x 1896-2521
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800815482 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Historia tutoringu w Polsce. Istota tutoringowego podejścia. Dlaczego warto wprowadzać tutoring w szkołach.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form