Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Uwalniamy zeszyty! : "OK zeszyt" drogą do budowania odpowiedzialności uczniów za proces uczenia się

Authors:
Franczak, Justyna
Full title:
Uwalniamy zeszyty! : "OK zeszyt" drogą do budowania odpowiedzialności uczniów za proces uczenia się / Justyna Franczak
Search in:
Biblioteka w Szkole. - 2016, nr 12, dod. Dyrektor w Szkole, s. 13-15
Subject:
Pomoce dydaktyczne
Motywacja uczenia się
Biologia (przedmiot szkolny)
Gimnazja
Nauczanie
Uczenie się
Biologia
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01316caa#a2200265#i#4500
001 3222800816102
003 OLSZT 005
005 20240125114156.4
008 170118s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Franczak, Justyna.
245 1 0 %a Uwalniamy zeszyty! : %b "OK zeszyt" drogą do budowania odpowiedzialności uczniów za proces uczenia się / %c Justyna Franczak.
380 %a Artykuły
520 8 %a Pomysł na taki sposób prowadzenia zeszytu szkolnego, który pomaga uczniowi uczyć się w sposób indywidualny, wyzwala samodzielność, kreatywność i ciekawość przedmiotu.
650 9 %a Pomoce dydaktyczne
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Biologia (przedmiot szkolny)
650 9 %a Gimnazja
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczenie się
658 %a Biologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Biblioteka w Szkole. - %w (OLSZT 005)3222400293243 %g 2016, nr 12, dod. Dyrektor w Szkole, s. 13-15 %x 0867-5600
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800816102 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Pomysł na taki sposób prowadzenia zeszytu szkolnego, który pomaga uczniowi uczyć się w sposób indywidualny, wyzwala samodzielność, kreatywność i ciekawość przedmiotu.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form