Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkolne działania interwencyjne

LDR 02188caa#a2200361#i#4500
001 3222800816668
003 OLSZT 005
005 20240215200054.3
008 170123s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Jerzak, Marta.
245 1 0 %a Szkolne działania interwencyjne / %c Marta Jerzak, Kinga Zając.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Autorki przedstawiają sposób przeprowadzenia interwencji wobec ucznia sprawiającego trudności wychowawcze. Omawiają rolę psychologa i pedagoga szkolnego, przykłady niewłaściwych interwencji, indywidualne i grupowe interwencje na terenie szkoły, scenariusz trudnego zachowania, obserwację funkcjonowania ucznia w klasie i rozmowę z nim, prowadzenie rozmów z nauczycielami i rodzicami, opracowanie indywidualnego planu pracy z dzieckiem, przykładowe ustalenia i zalecenia zespołu wychowawczego, spotkanie z rodzicami, kontrakt - pisemne ustalenia pomiędzy szkołą, uczniem i jego rodzicami.
650 9 %a Interakcja wychowawcza
650 9 %a Psycholodzy szkolni %x praca
650 9 %a Pedagodzy szkolni %x praca
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Błędy wychowawcze
650 9 %a Młodzież niedostosowana społecznie
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Dziecko niedostosowane społecznie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
700 1 # %a Zając, Kinga.
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia zachowania u dzieci, %g s. 430-451 %w xx003738058 %w (NUKAT)vtls003738058 %z ISBN 9788374894401
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800816668 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Autorki przedstawiają sposób przeprowadzenia interwencji wobec ucznia sprawiającego trudności wychowawcze. Omawiają rolę psychologa i pedagoga szkolnego, przykłady niewłaściwych interwencji, indywidualne i grupowe interwencje na terenie szkoły, scenariusz trudnego zachowania, obserwację funkcjonowania ucznia w klasie i rozmowę z nim, prowadzenie rozmów z nauczycielami i rodzicami, opracowanie indywidualnego planu pracy z dzieckiem, przykładowe ustalenia i zalecenia zespołu wychowawczego, spotkanie z rodzicami, kontrakt - pisemne ustalenia pomiędzy szkołą, uczniem i jego rodzicami.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz