Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podążając za hipertekstem : w stronę zmiany paradygmatu kształcenia polonistycznego w polskiej szkole

Autorzy:
Copik, Ilona
Szymik, Eugeniusz
Tytuł pełny:
Podążając za hipertekstem : w stronę zmiany paradygmatu kształcenia polonistycznego w polskiej szkole / Ilona Copik, Eugeniusz Szymik
Szukaj w:
Nauczyciel i Szkoła. - 2016, nr 1, s. 153-164
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Zastosowania multimediów w edukacji
Język polski
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01134caa#a2200265#i#4500
001 3222800817786
003 OLSZT 005
005 20240125114157.1
008 170217s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b ang
100 1 %a Copik, Ilona.
245 1 0 %a Podążając za hipertekstem : %b w stronę zmiany paradygmatu kształcenia polonistycznego w polskiej szkole / %c Ilona Copik, Eugeniusz Szymik.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Zastosowania multimediów w edukacji
650 9 %a Język polski
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
700 1 # %a Szymik, Eugeniusz.
773 0 # %i // %t Nauczyciel i Szkoła. - %w (OLSZT 005)3222400294110 %g 2016, nr 1, s. 153-164 %x 1426-9899
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800817786 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz