Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wiek poniemowlęcy : jak rozpoznać potencjał dziecka?

propozycja biblioteki
LDR 02315caa#a2200349#i#4500
001 3222800820676
003 OLSZT 005
005 20240125114200.2
008 170405m20052016pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Appelt, Karolina %d (1976- ).
245 1 0 %a Wiek poniemowlęcy : %b jak rozpoznać potencjał dziecka? / %c Karolina Appelt.
260 # %c 2005. %c 2016.
380 %a Artykuły
520 8 %a <li>Potencjał wczesnego dzieciństwa - rozwój motoryczny, poruszanie się, posługiwanie się przedmiotami, zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, świadomość własnej odrębności, komunikowanie się, etapy rowoju mowy, funkcje mowy</li><li>Uczenie się spontaniczne i naśladownictwo, zabawy "na serio", zabawy "na niby"</li><li>Rozszerzanie się dziecięcego świata - relacje dziecka z rówieśnikami, z dorosłymi, kontakt z naturą, z kulturą</li><li>Autonomia - samodzielność i samokontrola - samoobsługa, trening czystości, chęć decydowania</li><li>Wyzwania dla rodziców i opiekunów - postawy rodzicielskie wobec rodzącej się autonomii, podmiotowe traktowanie dziecka, reguły</li><li>Pozytywna rola wstydu
650 9 %a Samodzielność
650 9 %a Samokontrola
650 9 %a Gry i zabawy
650 9 %a Mowa
650 9 %a Rozwój psychiczny
650 9 %a Wstyd
650 9 %a Wychowanie w rodzinie
650 9 %a Dziecko w wieku poniemowlęcym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // W: %t Psychologiczne portrety człowieka, %g s. 95-130 %w (OLSZT 005)3222400203159 %z ISBN 8360083835
773 0 # %i // W: %t Psychologiczne portrety człowieka, %g s. 95-130 %w xx003863782 %w (NUKAT)vtls003863782 %z ISBN 9788374894319
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820676 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Potencjał wczesnego dzieciństwa - rozwój motoryczny, poruszanie się, posługiwanie się przedmiotami, zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, świadomość własnej odrębności, komunikowanie się, etapy rowoju mowy, funkcje mowy
  • Uczenie się spontaniczne i naśladownictwo, zabawy "na serio", zabawy "na niby"
  • Rozszerzanie się dziecięcego świata - relacje dziecka z rówieśnikami, z dorosłymi, kontakt z naturą, z kulturą
  • Autonomia - samodzielność i samokontrola - samoobsługa, trening czystości, chęć decydowania
  • Wyzwania dla rodziców i opiekunów - postawy rodzicielskie wobec rodzącej się autonomii, podmiotowe traktowanie dziecka, reguły
  • Pozytywna rola wstydu

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz