Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoły stowarzyszeniowe w perspektywie edukacji jutra

Autorzy:
Karcz-Taranowicz, Eugenia
Tytuł pełny:
Szkoły stowarzyszeniowe w perspektywie edukacji jutra / Eugenia Karcz-Taranowicz
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, s. 97-106
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Rodzice
Szkolnictwo
Organizacje
Szkolnictwo niepubliczne
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01959caa#a2200337#i#4500
001 3222800820711
003 OLSZT 005
005 20240301200118.7
008 170405s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Karcz-Taranowicz, Eugenia.
245 1 0 %a Szkoły stowarzyszeniowe w perspektywie edukacji jutra / %c Eugenia Karcz-Taranowicz.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Decentralizm oświatowy w Polsce po 1989 r. Typy szkól niepublicznych. W artykule skoncentrowano się na szkołach prowadzonych przez jednostki inne niż samorząd terytorialny. Są to szkoły podmiotowe rodzicielskie - zakładane siłami rodziców, którzy są nie tylko założycielami, lecz mają wpływ na życie szkoły, oraz szkoły podmiotowe organizacyjne - stanowiące własność organizacji gospodarczych, społecznych czy wyznaniowych, mających wpływ na życie szkoły.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1989-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Organizacje
650 9 %a Szkolnictwo niepubliczne
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, %w xx003766746 %w (NUKAT)vtls003766746 %g s. 97-106 %z ISBN 9788364788529 %z ISBN 9788361991601
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820711 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Decentralizm oświatowy w Polsce po 1989 r. Typy szkól niepublicznych. W artykule skoncentrowano się na szkołach prowadzonych przez jednostki inne niż samorząd terytorialny. Są to szkoły podmiotowe rodzicielskie - zakładane siłami rodziców, którzy są nie tylko założycielami, lecz mają wpływ na życie szkoły, oraz szkoły podmiotowe organizacyjne - stanowiące własność organizacji gospodarczych, społecznych czy wyznaniowych, mających wpływ na życie szkoły.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz