Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Agresja i przemoc w środowisku szkolnym

Autorzy:
Ćwikliński, Andrzej
Tytuł pełny:
Agresja i przemoc w środowisku szkolnym / Andrzej Ćwikliński
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, s. 121-132
Nowa Szkoła. - 2016, nr 10, s. 10-18
Uwagi:
Artykuł opublikowany dwukrotnie - w książce i w czasopiśmie. W Nowej Szkole nie ma streszczenia, a źródła podane są w postaci przypisów a nie bibliografii
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Cyberprzemoc
Agresywność
Przemoc w szkole
Relacje międzyludzkie
Szkolnictwo
Uczniowie
Profilaktyka szkolna
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02617caa#a2200361#i#4500
001 3222800820727
003 OLSZT 005
005 20240125114200.9
008 170405s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Ćwikliński, Andrzej.
245 1 0 %a Agresja i przemoc w środowisku szkolnym / %c Andrzej Ćwikliński.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
500 %a Artykuł opublikowany dwukrotnie - w książce i w czasopiśmie. W Nowej Szkole nie ma streszczenia, a źródła podane są w postaci przypisów a nie bibliografii.
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Przyczyny i cele zachowań agresywnych przejawianych w szkole. Cechy osobowości dzieci agresywnych oraz typowe zachowania uczniów będących ofiarami agresji. Agresja symboliczna - kulturowa. Formy agresji występujące w relacjach dzieci i młodzieży. Czynniki wpływające na rozwój zachowań agresywnych i przemocy w szkole: biopsychiczne i środowiskowe (wpływ środowiska rodzinnego oraz środowiska szkolnego). Zasady stosowane w szkole, które mogą wpływać na spadek liczby aktów przemocy wśród uczniów. Wpływ mass mediów i technologii informacyjno-komunikacyjnych na generowanie zachowań agresywnych i przemocowych (cyberbullying). Działania szkolne istotne z punktu widzenia profilaktyki zachowań agresywnych i przemocy.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Cyberprzemoc
650 9 %a Agresywność
650 9 %a Przemoc w szkole
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Profilaktyka szkolna
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, %w xx003766746 %w (NUKAT)vtls003766746 %g s. 121-132 %z ISBN 9788364788529 %z ISBN 9788361991601
773 0 # %i // %t Nowa Szkoła. - %w (OLSZT 005)3222400293577 %g 2016, nr 10, s. 10-18 %x 0029-537X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820727 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Przyczyny i cele zachowań agresywnych przejawianych w szkole. Cechy osobowości dzieci agresywnych oraz typowe zachowania uczniów będących ofiarami agresji. Agresja symboliczna - kulturowa. Formy agresji występujące w relacjach dzieci i młodzieży. Czynniki wpływające na rozwój zachowań agresywnych i przemocy w szkole: biopsychiczne i środowiskowe (wpływ środowiska rodzinnego oraz środowiska szkolnego). Zasady stosowane w szkole, które mogą wpływać na spadek liczby aktów przemocy wśród uczniów. Wpływ mass mediów i technologii informacyjno-komunikacyjnych na generowanie zachowań agresywnych i przemocowych (cyberbullying). Działania szkolne istotne z punktu widzenia profilaktyki zachowań agresywnych i przemocy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz