Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko w edukacji wczesnoszkolnej - podmiot czy już przedmiot współczesnego systemu edukacji?

propozycja biblioteki
LDR 02163caa#a2200385#i#4500
001 3222800820845
003 OLSZT 005
005 20240605200104.1
008 170405s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Grabowska, Tatiana.
245 1 0 %a Dziecko w edukacji wczesnoszkolnej - podmiot czy już przedmiot współczesnego systemu edukacji? / %c Tatiana Grabowska.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Znaczenie odpowiedniego nastawienia przez rodziców i dom rodzinny dziecka rozpoczynającego swoją edukację szkolną. Zmiany wynikające dla dziecka z przekroczenia progu szkoły. Warunki sprzyjające budzeniu i rozwijaniu aktywności twórczej dziecka i doznania poczucia podmiotowości. Relacja między podmiotowością nauczyciela a podmiotowością ucznia. Dobra szkoła i jej cechy oczekiwane przez nauczycieli, uczniów, rodziców i społeczeństwo.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Podmiotowość
650 9 %a Dojrzałość szkolna
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Adaptacja społeczna
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Praca
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // W: %t Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, %w xx003766746 %w (NUKAT)vtls003766746 %g s. 181-192 %z ISBN 9788364788529 %z ISBN 9788361991601
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820845 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Znaczenie odpowiedniego nastawienia przez rodziców i dom rodzinny dziecka rozpoczynającego swoją edukację szkolną. Zmiany wynikające dla dziecka z przekroczenia progu szkoły. Warunki sprzyjające budzeniu i rozwijaniu aktywności twórczej dziecka i doznania poczucia podmiotowości. Relacja między podmiotowością nauczyciela a podmiotowością ucznia. Dobra szkoła i jej cechy oczekiwane przez nauczycieli, uczniów, rodziców i społeczeństwo.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz