%a Dynamicznie rozwijające się technologie medialne jako naturalne, zwłaszcza dla młodego pokolenia, wkraczają w różne stefy życia. Świat wirtualny, interaktywność i hipermedialność są dla młodzieży immanentną częścią świata realnego. Dostęp i wykorzystanie nowoczesnych mediów i ciekawych aplikacji w przeciętnej polskiej szkole są raczej dodatkiem, niż codzienną praktyką. To izoluje edukację, nauczanie i uczenie się od życia i możliwości współczesnej młodzieży.<br>Autor omawia zalety gier, także tradycyjnych przeniesionych w przestrzeń cyfrową, do komputerów i różnych urządzeń mobilnych. Jako przykłady opisuje grę dostępną dla klientów mBanku, która służy do nauki obsługi konta, zarządzania wydatkami oraz grę dla kierowców Yanosik.pl, która łączy nawigację samochodową, CB-radio i informację turystyczną.<br>Terminy: ugrowienie, ugrawianie, grywalizacja, gamifikacja.
546
%a Streszcz. ang.
650
9
%a Grywalizacja
650
9
%a Gry komputerowe
650
9
%a Młodzież
650
9
%a Zastosowanie i wykorzystanie
655
9
%a Gry komputerowe edukacyjne %x stosowanie
658
%a Informatyka i technologie informacyjne
658
%a Socjologia i społeczeństwo
773
0
#
%i // W: %t Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, %w xx003766746 %w (NUKAT)vtls003766746 %g s. 235-245 %z ISBN 9788364788529 %z ISBN 9788361991601
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820940 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
Dynamicznie rozwijające się technologie medialne jako naturalne, zwłaszcza dla młodego pokolenia, wkraczają w różne stefy życia. Świat wirtualny, interaktywność i hipermedialność są dla młodzieży immanentną częścią świata realnego. Dostęp i wykorzystanie nowoczesnych mediów i ciekawych aplikacji w przeciętnej polskiej szkole są raczej dodatkiem, niż codzienną praktyką. To izoluje edukację, nauczanie i uczenie się od życia i możliwości współczesnej młodzieży. Autor omawia zalety gier, także tradycyjnych przeniesionych w przestrzeń cyfrową, do komputerów i różnych urządzeń mobilnych. Jako przykłady opisuje grę dostępną dla klientów mBanku, która służy do nauki obsługi konta, zarządzania wydatkami oraz grę dla kierowców Yanosik.pl, która łączy nawigację samochodową, CB-radio i informację turystyczną. Terminy: ugrowienie, ugrawianie, grywalizacja, gamifikacja.
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.