Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współpraca rodziców i nauczycieli wobec zróżnicowanych problemów wychowawczych i dydaktycznych

propozycja biblioteki
LDR 02605caa#a2200385#i#4500
001 3222800821017
003 OLSZT 005
005 20240125114201.6
008 170405s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Wawrzyniak, Sonia.
245 1 0 %a Współpraca rodziców i nauczycieli wobec zróżnicowanych problemów wychowawczych i dydaktycznych / %c Sonia Wawrzyniak.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Istota partnerstwa rodziców i nauczycieli w szkole. Wzrost populacji dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Konieczność dialogu, komunikacji, współpracy i współdziałania między szkołą i domem dla wspierania dzieci i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym. Przepisy prawne dotyczące zasad współpracy szkoły z rodzicami. Terminy <i>trudności w uczeniu się, specyficzne trudności w uczeniu się.</i> Przepisy dotyczące udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej i placówkach oświatowych.<br>Omówienie wyników badań przeprowadzonych w 2010 r. wśród rodziców uczniów z trudnościami w uczeniu się ze zdiagnozowanym ADHD i innymi współwystępującymi zaburzeniami, nauczycieli i specjalistów nt. ich oceny jakości i preferowanych form współpracy.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Rodzice %x a szkolnictwo %x socjologia %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Prawo oświatowe
650 9 %a Niepowodzenia szkolne
650 9 %a Zapobieganie
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Prawo i wymiar sprawiedliwości
773 0 # %i // W: %t Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, %w xx003766746 %w (NUKAT)vtls003766746 %g s. 263-275 %z ISBN 9788364788529 %z ISBN 9788361991601
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800821017 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Istota partnerstwa rodziców i nauczycieli w szkole. Wzrost populacji dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Konieczność dialogu, komunikacji, współpracy i współdziałania między szkołą i domem dla wspierania dzieci i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym. Przepisy prawne dotyczące zasad współpracy szkoły z rodzicami. Terminy trudności w uczeniu się, specyficzne trudności w uczeniu się. Przepisy dotyczące udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej i placówkach oświatowych.
Omówienie wyników badań przeprowadzonych w 2010 r. wśród rodziców uczniów z trudnościami w uczeniu się ze zdiagnozowanym ADHD i innymi współwystępującymi zaburzeniami, nauczycieli i specjalistów nt. ich oceny jakości i preferowanych form współpracy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz