Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudności dzieci z niepełnosprawnością wzroku w nabywaniu kompetencji kluczowych i sposoby ich przezwyciężania

Autorzy:
Bilewicz, Małgorzata
Tytuł pełny:
Trudności dzieci z niepełnosprawnością wzroku w nabywaniu kompetencji kluczowych i sposoby ich przezwyciężania / Małgorzata Bilewicz
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży, s. 261-273
Uwagi:
Bibliogr
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Pedagogika specjalna
Dziecko niedowidzące
Nauczanie
Dziecko niewidome
Kompetencje kluczowe
Młodzież niedowidząca
Młodzież niewidoma
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01842caa#a2200313#i#4500
001 3222800821363
003 OLSZT 005
005 20240125114201.3
008 170418s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Bilewicz, Małgorzata.
245 1 0 %a Trudności dzieci z niepełnosprawnością wzroku w nabywaniu kompetencji kluczowych i sposoby ich przezwyciężania / %c Małgorzata Bilewicz.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Wskazówki dla nauczycieli dotyczące rozwijania kompetencji uczniów z dysfunkcją narządu wzroku - porozumiewanie się w języku ojczystym, porozumiewanie się w językach obcych, kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne, kompetencje informatyczne, umiejętność uczenia się, kompetencje społeczne i obywatelskie, inicjatywność i przedsiębiorczość, świadomość i ekspresja kulturalna, kompetencje w zakresie wychowania fizycznego i orientacji przestrzennej.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Dziecko niedowidzące
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko niewidome
650 9 %a Kompetencje kluczowe
650 9 %a Młodzież niedowidząca
650 9 %a Młodzież niewidoma
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży, %g s. 261-273 %w xx003590561 %w (NUKAT)vtls003590561 %z ISBN 9788362015931
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800821363 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Wskazówki dla nauczycieli dotyczące rozwijania kompetencji uczniów z dysfunkcją narządu wzroku - porozumiewanie się w języku ojczystym, porozumiewanie się w językach obcych, kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne, kompetencje informatyczne, umiejętność uczenia się, kompetencje społeczne i obywatelskie, inicjatywność i przedsiębiorczość, świadomość i ekspresja kulturalna, kompetencje w zakresie wychowania fizycznego i orientacji przestrzennej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz