Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak nauczyciel ukierunkowany na rozwój ucznia wspiera jego aktywność i zaangażowanie w trakcie czytania klasyki

Autorzy:
Budzik, Małgorzata
Tytuł pełny:
Jak nauczyciel ukierunkowany na rozwój ucznia wspiera jego aktywność i zaangażowanie w trakcie czytania klasyki / Małgorzata Budzik
Szukaj w:
Polonistyka. - 2017, nr 1, s. 24-31
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Szymborska, Wisława (1923-2012). Pytania zadawane sobie
Barańczak, Stanisław (1946-2014). Wypełnić czytelnym pismem
Lektura szkolna
Literatura
Metody nauczania
Język polski
Myślenie twórcze
Edukacja i pedagogika
Literaturoznawstwo
Językoznawstwo
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Ćwiczenia i zadania
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02266caa#a2200325#i#4500
001 3222800821480
003 OLSZT 005
005 20240125114201.3
008 161018s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Budzik, Małgorzata.
245 1 0 %a Jak nauczyciel ukierunkowany na rozwój ucznia wspiera jego aktywność i zaangażowanie w trakcie czytania klasyki / %c Małgorzata Budzik.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Czytanie, analizowanie i interpretowanie tekstów literatury klasycznej jako punkt wyjścia do stawiania przez nauczyciela problemów, pytań i zadań oraz szukania przez ucznia własnych, osobistych odniesień, refleksji i rozwiązań. Praca z lekturą sposobem inspirowania kreatywności, kształcenia kompetencji rozwiązywania problemów, kształtowania postaw i kierowania ucznia do świata wartości.<br>Przykłady pracy z tekstami m.in. W. Szymborskiej, S. Barańczaka. Zadania typu: Ułóż 20 pytań do podanych zdań [z tekstów literackich]; Przekształć problemy w nowe rozwiązania; Podaj jak najwięcej określeń kończących zdanie; Dokończ w oryginalny sposób tekst; Konflikty w literaturze - studia przypadków.
600 1 9 %a Szymborska, Wisława %d (1923-2012). %t Pytania zadawane sobie
600 1 9 %a Barańczak, Stanisław %d (1946-2014). %t Wypełnić czytelnym pismem
650 9 %a Lektura szkolna
650 9 %a Literatura
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Język polski
650 9 %a Myślenie twórcze
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Językoznawstwo
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2017, nr 1, s. 24-31 %x 0551-3707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800821480 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Czytanie, analizowanie i interpretowanie tekstów literatury klasycznej jako punkt wyjścia do stawiania przez nauczyciela problemów, pytań i zadań oraz szukania przez ucznia własnych, osobistych odniesień, refleksji i rozwiązań. Praca z lekturą sposobem inspirowania kreatywności, kształcenia kompetencji rozwiązywania problemów, kształtowania postaw i kierowania ucznia do świata wartości.
Przykłady pracy z tekstami m.in. W. Szymborskiej, S. Barańczaka. Zadania typu: Ułóż 20 pytań do podanych zdań [z tekstów literackich]; Przekształć problemy w nowe rozwiązania; Podaj jak najwięcej określeń kończących zdanie; Dokończ w oryginalny sposób tekst; Konflikty w literaturze - studia przypadków.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz