Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Programy Centrum Hanen jako przykład niedyrektywnego podejścia do pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji

Autorzy:
Talaśka, Kamila
Tytuł pełny:
Programy Centrum Hanen jako przykład niedyrektywnego podejścia do pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji / Kamila Talaśka
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Wczesna interwencja logopedyczna, s. 526-537
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Dziecko z zaburzeniami mowy - rehabilitacja
Uczniowie klas początkowych
Dziecko niepełnosprawne - rehabilitacja - Kanada
Kształcenie rodziców - Kanada
Dziecko w wieku przedszkolnym
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wspomaganie rozwoju
Korekcja mowy
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02166caa#a2200337#i#4500
001 3222800821655
003 OLSZT 005
005 20240125114201.7
008 170315s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Talaśka, Kamila.
245 1 0 %a Programy Centrum Hanen jako przykład niedyrektywnego podejścia do pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji / %c Kamila Talaśka.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Artykuł przedstawia wybrane programy Centrum Hanen, kanadyjskiej organizacji powołanej w celu niesienia pomocy dzieciom z opóźnieniami mowy oraz z opóźnieniami w rozwoju. Prezentowane w nich podejście niedyrektywne to jedna z wieku możliwości wspierania dzieci z zaburzeniami komunikacji. Niektóre z programów, np. <i>It Takes Two to Talk, Target Word </i>przeznaczone są dla rodziców, inne - <i>Learning Language and Loving It, ABC and Beyond </i>dla nauczycieli i specjalistów. Można w nich znaleźć wiele wartościowych strategii do wykorzystania w pracy terapeutycznej i/lub profilaktycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy %x rehabilitacja
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Dziecko niepełnosprawne %x rehabilitacja %z Kanada
650 9 %a Kształcenie rodziców %z Kanada
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
650 9 %a Korekcja mowy
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Wczesna interwencja logopedyczna, %g s. 526-537 %w xx003818334 %w (NUKAT)vtls003818334 %z ISBN 9788377441060
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800821655 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł przedstawia wybrane programy Centrum Hanen, kanadyjskiej organizacji powołanej w celu niesienia pomocy dzieciom z opóźnieniami mowy oraz z opóźnieniami w rozwoju. Prezentowane w nich podejście niedyrektywne to jedna z wieku możliwości wspierania dzieci z zaburzeniami komunikacji. Niektóre z programów, np. It Takes Two to Talk, Target Word przeznaczone są dla rodziców, inne - Learning Language and Loving It, ABC and Beyond dla nauczycieli i specjalistów. Można w nich znaleźć wiele wartościowych strategii do wykorzystania w pracy terapeutycznej i/lub profilaktycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz