Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sposoby uczenia się dzieci z zespołem Downa

Autorzy:
Jędrzejowska, Agnieszka
Tytuł pełny:
Sposoby uczenia się dzieci z zespołem Downa / Agnieszka Jędrzejowska
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Dziecko w sytuacjach uczenia się, s. 137-150
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Pamięć
Uczenie się
Dziecko z zespołem Downa
Nauczanie
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01694caa#a2200289#i#4500
001 3222800821848
003 OLSZT 005
005 20240125114202.3
008 170428s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Jędrzejowska, Agnieszka.
245 1 0 %a Sposoby uczenia się dzieci z zespołem Downa / %c Agnieszka Jędrzejowska.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Celem artykułu jest przedstawienie sylwetki rozwojowej dzieci z zespołem Downa w sytuacji uczenia się. Poza charakterystycznymi cechami zewnętrznymi czy stanem niepełnosprawności intelektualnej ukazany jest swoisty profil rozwoju i przebieg różnych procesów poznawczych u tych dzieci.<br>Artykuł wyjaśnia specyfikę funkcjonowania pamięci u dzieci z zespołem Downa w aspekcie neurofizjologicznym. Przedstawia strategie nauczania dzieci z zepołem Downa tak, aby mogły zapamiętywać więcej i szybciej (nauczanie wielozmysłowe).
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Pamięć
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Dziecko z zespołem Downa
650 9 %a Nauczanie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Dziecko w sytuacjach uczenia się, %g s. 137-150 %w xx003650330 %w (NUKAT)vtls003650330 %z ISBN 9788379771707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800821848 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest przedstawienie sylwetki rozwojowej dzieci z zespołem Downa w sytuacji uczenia się. Poza charakterystycznymi cechami zewnętrznymi czy stanem niepełnosprawności intelektualnej ukazany jest swoisty profil rozwoju i przebieg różnych procesów poznawczych u tych dzieci.
Artykuł wyjaśnia specyfikę funkcjonowania pamięci u dzieci z zespołem Downa w aspekcie neurofizjologicznym. Przedstawia strategie nauczania dzieci z zepołem Downa tak, aby mogły zapamiętywać więcej i szybciej (nauczanie wielozmysłowe).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz