Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Poezja i metody aktywizujące : scenariusze lekcji. Cz. 2

LDR 02478caa#a2200433#i#4500
001 3222800822120
003 OLSZT 005
005 20240125114202.8
008 151221s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Wójcicka, Edyta.
245 1 0 %a Poezja i metody aktywizujące : %b scenariusze lekcji. %n Cz. 2 / %c Edyta Wójcicka.
380 %a Artykuły
500 %a W następnym numerze kwartalnika opublikowano część III artykułu pt.: Korespondencja sztuk : scenariusze lekcji.
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Podczas zajęć analizowana jest poezja z odniesieniami do malarstwa, rzeźby i piosenki. Tematy lekcji:<br>Szczęśliwy poeta (scenariusz z wykorzystaniem hipotezy interpretacyjnej i metody graffiti);<br>Czy uczucia mają język? (scenariusz z wykorzystaniem metody 6 kapeluszy E. de Bono);<br>Prawda o człowieku współczesnym w wierszu Małgorzaty Hillar (scenariusz z wykorzystaniem metaplanu).
600 1 9 %a Wierzyński, Kazimierz %d (1894-1969). %t Zielono mam w głowie
600 1 9 %a Renoir, Auguste %d (1841-1919). %t Huśtawka
600 1 9 %a Szymborska, Wisława %d (1923-2012). %t Na wieży Babel
600 1 9 %a Bruegel, Pieter %d (ok. 1528-1569). %t Wieża Babel
600 1 9 %a Hillar, Małgorzata %d (1926-1995). %t My z drugiej połowy XX wieku
600 1 9 %a Abakanowicz, Magdalena %d (1930-2017)
600 1 9 %a Sojka, Stanisław %d (1959- ). %t Tolerancja
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Poezja
650 9 %a Literatura polska
650 9 %a Gimnazja
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
655 9 %a Scenariusze zajęć dla gimnazjów
655 9 %a Poezja polska %x historia %y 20-21 w.
655 9 %a Sztuka
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // %t Język Polski w Gimnazjum. - %w (OLSZT 005)3222400294445 %g 2016/2017, nr 2, s. 87-107 %x 1642-8730
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800822120 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Podczas zajęć analizowana jest poezja z odniesieniami do malarstwa, rzeźby i piosenki. Tematy lekcji:
Szczęśliwy poeta (scenariusz z wykorzystaniem hipotezy interpretacyjnej i metody graffiti);
Czy uczucia mają język? (scenariusz z wykorzystaniem metody 6 kapeluszy E. de Bono);
Prawda o człowieku współczesnym w wierszu Małgorzaty Hillar (scenariusz z wykorzystaniem metaplanu).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz