Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczanie i uczenie się z wykorzystaniem platformy LearningApps.org. Cz. 1

Autorzy:
Palka, Ewa (matematyka)
Tytuł pełny:
Nauczanie i uczenie się z wykorzystaniem platformy LearningApps.org. Cz. 1 / Ewa Palka
Szukaj w:
Język Polski w Gimnazjum. - 2016/2017, nr 3, s. 23-45
Uwagi:
Netogr
Temat:
Aplikacja mobilna
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Gry komputerowe edukacyjne - metody
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01593caa#a2200241#i#4500
001 3222800822134
003 OLSZT 005
005 20240125114202.1
008 170506s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Palka, Ewa %c (matematyka).
245 1 0 %a Nauczanie i uczenie się z wykorzystaniem platformy LearningApps.org. %n Cz. 1 / %c Ewa Palka.
380 %a Artykuły
504 %a Netogr.
520 8 %a Internetowa platforma LearninApps.org służy do tworzenia narzędzi, gier i materiałów edukacyjnych. Może być wykorzystywana przez nauczycieli różnych przedmiotów i etapów kształcenia. Artykuł zawiera opis platformy, instrukcję jej obsługi oraz tworzenia aplikacji - z gotowego szablonu i własnych nowych. Wśród przykładów m.in. <i> Odsłoń obrazek, Test jednokrotnego wyboru, Oś liczbowa, Zadanie z lukami, Gra "Milioner"</i>.
650 9 %a Aplikacja mobilna
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
655 9 %a Gry komputerowe edukacyjne %x metody
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Język Polski w Gimnazjum. - %w (OLSZT 005)3222400294445 %g 2016/2017, nr 3, s. 23-45 %x 1642-8730
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800822134 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Internetowa platforma LearninApps.org służy do tworzenia narzędzi, gier i materiałów edukacyjnych. Może być wykorzystywana przez nauczycieli różnych przedmiotów i etapów kształcenia. Artykuł zawiera opis platformy, instrukcję jej obsługi oraz tworzenia aplikacji - z gotowego szablonu i własnych nowych. Wśród przykładów m.in. Odsłoń obrazek, Test jednokrotnego wyboru, Oś liczbowa, Zadanie z lukami, Gra "Milioner".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz