Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnoza edukacyjna w kontekście wyborów czytelniczych

propozycja biblioteki
LDR 02064naa#a2200325#i#4500
001 3222800823036
003 OLSZT 005
005 20240125114202.5
008 170511s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
100 1 %a Rybicka, Kornelia.
245 1 0 %a Diagnoza edukacyjna w kontekście wyborów czytelniczych / %c Kornelia Rybicka, Stanisław Plebański.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Diagnoza edukacyjna - "rozpoznanie sytuacji dydaktyczno-wychowawczych" - dzięki włączaniu obszaru psychologii kształcenia "pokazuje ucznia nie tylko na tle jego osiągnięć lub ich braków,[... lecz] stawia pytania o przyczynę, prowadzi nauczyciela i badacza ścieżką metodyczną połączoną z uczniowską osobowością". Analiza koncepcji, nurtów i metod diagnozy edukacyjnej w odniesieniu do wyników badań preferencji czytelniczych licealistów z Kalisza oraz postrzegania przez nich perspektywy czasu (wg Philipa Zimbardo). Badania stanowiły element przygotowania do eksperymentu pedagogicznego pod nazwą <i>Sukces szkolnej edukacji przy nastawieniu uczniów na rozwój według założeń Carol Dweck</i>.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Motywacja uczenia się %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Czytelnictwo młodzieży
650 9 %a Czas
650 9 %a Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Plebański, Stanisław.
773 0 # %i // %t Język Polski w Liceum. - %w (OLSZT 005)3222400294490 %g 2016/2017, nr 2, s. 9-22 %x 1642-8757
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800823036 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Diagnoza edukacyjna - "rozpoznanie sytuacji dydaktyczno-wychowawczych" - dzięki włączaniu obszaru psychologii kształcenia "pokazuje ucznia nie tylko na tle jego osiągnięć lub ich braków,[... lecz] stawia pytania o przyczynę, prowadzi nauczyciela i badacza ścieżką metodyczną połączoną z uczniowską osobowością".
Analiza koncepcji, nurtów i metod diagnozy edukacyjnej w odniesieniu do wyników badań preferencji czytelniczych licealistów z Kalisza oraz postrzegania przez nich perspektywy czasu (wg Philipa Zimbardo). Badania stanowiły element przygotowania do eksperymentu pedagogicznego pod nazwą Sukces szkolnej edukacji przy nastawieniu uczniów na rozwój według założeń Carol Dweck.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz