Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : II etap edukacyjny

Autorzy:
Naprawa, Renata
Tanajewska, Alicja
Mach, Cecylia
Szczepańska, Krystyna (filologia polska)
Tytuł pełny:
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : II etap edukacyjny / Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecylia Mach, Krystyna Szczepańska
Rok wydania:
2017
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788371349133
Opis fizyczny:
105 s. ; 24 cm
Uwagi:
Na 4 s. okł.: W trosce o harmonijny rozwój dzieci
Bibliogr. s. 102-105
Publikacja dla nauczycieli i wychowawców drugiego etapu nauczania, terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów, pedagogów i psychologów
Temat:
Oceny szkolne
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Nauczanie
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Szkoły podstawowe
Indywidualny Plan Nauczania
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Programy nauczania dla szkół podstawowych
Poradniki dla nauczycieli
Współtwórcy:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02886cam#a2200457#i#4500
001 3222800823266
003 OLSZT 005
005 20240125114203.4
008 170516s2017####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371349133
035 %a xx003949142
035 %a (NUKAT)vtls003949142
040 %a SIEDL 004/HKT %c SIEDL 004/HKT %d SIEDL 004/MS %d KAT U/21MGs %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Naprawa, Renata.
245 1 0 %a Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : %b realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : II etap edukacyjny / %c Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecylia Mach, Krystyna Szczepańska.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2017.
300 %a 105 s. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
500 %a Na 4 s. okł.: W trosce o harmonijny rozwój dzieci...
504 %a Bibliogr. s. 102-105.
520 8 %a <li>Dostosowanie wymagań edukacyjnych z podziałem na poszczególne przedmioty, zasady pracy i oceniania</li><li>Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny (IPET) dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim</li><li>Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - koncentracja uwagi, percepcja wzrokowa, percepcja słuchowa, pisanie (sprawność grafomotoryczna), czytanie, praca z tekstem, wypowiedzi pisemne, nauka o języku, ortografia
521 8 %a Publikacja dla nauczycieli i wychowawców drugiego etapu nauczania, terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów, pedagogów i psychologów.
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Szkoły podstawowe
653 0 0 %a Indywidualny Plan Nauczania
655 9 %a Programy nauczania dla szkół podstawowych
655 9 %a Poradniki dla nauczycieli
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Tanajewska, Alicja.
700 1 # %a Mach, Cecylia.
700 1 # %a Szczepańska, Krystyna %c (filologia polska).
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800823266 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-913-3

  • Dostosowanie wymagań edukacyjnych z podziałem na poszczególne przedmioty, zasady pracy i oceniania
  • Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny (IPET) dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
  • Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - koncentracja uwagi, percepcja wzrokowa, percepcja słuchowa, pisanie (sprawność grafomotoryczna), czytanie, praca z tekstem, wypowiedzi pisemne, nauka o języku, ortografia

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 179395
    Sygnatura:
    W 179395 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz