Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Twórcza resocjalizacja poprzez hip-hop jako przykład respektowania praw dziecka

Autorzy:
Kaca, Przemysław
Paściak, Seweryn
Tytuł pełny:
Twórcza resocjalizacja poprzez hip-hop jako przykład respektowania praw dziecka / Przemysław Kaca, Seweryn Paściak
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Prawa dziecka w przestrzeni edukacyjno-społecznej, s. 235-248
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Prawa dziecka - popularyzacja
Hip-hop
Graffiti
Zastosowanie i wykorzystanie
Pedagogika resocjalizacyjna
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01771caa#a2200301#i#4500
001 3222800823755
003 OLSZT 005
005 20240125114203.9
008 170524s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kaca, Przemysław.
245 1 0 %a Twórcza resocjalizacja poprzez hip-hop jako przykład respektowania praw dziecka / %c Przemysław Kaca, Seweryn Paściak.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Istota kultury hip-hopu w procesie resocjalizacji</li><li>Dziecko (już) człowiek, a nie zadatek na niego</li><li>Projekt kulturotechniczny "Jestem podmiotem, a nie przedmiotem..."<br>- cel projektu: stworzenie wspólnej pracy malarskiej z młodzieżą propagującą Korczakowskie prawa dziecka<br>- uczestnicy: dzieci i młodzież z Ośrodka Kuratorskiego nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Słupsku i placówki socjalizacyjnej "Mój Dom - Moja Przyszłość"
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Prawa dziecka %x popularyzacja
650 9 %a Hip-hop
650 9 %a Graffiti
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Pedagogika resocjalizacyjna
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Paściak, Seweryn.
773 0 # %i // W: %t Prawa dziecka w przestrzeni edukacyjno-społecznej, %g s. 235-248 %w xx003895571 %w (NUKAT)vtls003895571 %z ISBN 9788378509707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800823755 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Istota kultury hip-hopu w procesie resocjalizacji
  • Dziecko (już) człowiek, a nie zadatek na niego
  • Projekt kulturotechniczny "Jestem podmiotem, a nie przedmiotem..."
    - cel projektu: stworzenie wspólnej pracy malarskiej z młodzieżą propagującą Korczakowskie prawa dziecka
    - uczestnicy: dzieci i młodzież z Ośrodka Kuratorskiego nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Słupsku i placówki socjalizacyjnej "Mój Dom - Moja Przyszłość"

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz